بیت کوین در مسیر صعودی قرار می‌گیرد؟

مسیر صعودی بیت‌کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

 

سطح حمایتی بیت کوین روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد (۸ ژوئن) به ۳۱,۰۰۰ دلار رسید و پس از آن قیمت این رمزارز افزایش یافت. یک روز بعد،‌ قیمت اولین رمزارز بازار به ۳۷,۶۸۲ دلار رسید که نشان‌دهنده یک صعود قیمتی است. تحلیل‌گران باور دارند که شاخص‌های تکنیکال رشد بازار بیت کوین را در کوتاه‌مدت نشان می‌دهند. با این حال، برخی از تحلیل‌گران بازار رمزارزها معتقدند تا زمانی که مقاومت‌ها شکسته نشود، رشدی در بازار بیت‌کوین اتفاق نخواهد افتاد.

 

 

سطوح حمایتی بیت‌کوین تغییر کرد

 

سطوح حمایتی بیت کوین در روز ۸ ژوئن (۱۸ خرداد)‌  به ۳۱,۰۲۵ دلار رسید و شعله افزایش قیمت این رمزارز را روشن کرد؛ درست مانند اتفاقی که از ۱۹ تا ۲۳ ماه می (۲۹ اردیبهشت تا ۲ خرداد) افتاد. در آن زمان نیز سطح حمایتی ۳۱,۰۰۰ دلار اندازه‌گیری شده بود.

روز چهارشنبه ۹ ژوئن‌ (۱۹ خرداد)، قیمت بیت‌کوین در مسیر صعودی قرار گرفت و حرکات گاوی سبب افزایش قیمت این رمزارز شد. قیمت اولین رمزارز بازار دیروز به ۳۷,۰۰۰ دلار رسید که نشانه‌ای از کنترل بازار توسط خریداران بیت‌کوین بود.

با وجود افزایش قیمت بیتکوین در روز گذشته، قیمت اولین رمزارز بازار امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد (۱۰ ژوئن) کاهش نامحسوسی داشت و دوباره در مسیر صعودی قرار گرفت.

 

قیمت بیت‌کوین در زمان نگارش این تحلیل از کانال ۳۷,۰۰۰ دلار گذشته و با قیمت ۳۷,۴۳۰ دلار معامله می‌شود.

 

اگرچه رشد قیمت بیت‌کوین توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران این رمزارز را به خود جلب کرده،‌ برخی از تحلیل‌گران معتقدند هنوز نشانه‌هایی برای رشد دوباره این رمزارز و شکست رکورد بالاترین قیمت بیت‌کوین در تمام زمان‌ها وجود ندارد. دلیل این تحلیل‌گران، اندیکاتورهای تکنیکال روزانه است. به گفته تحلیل‌گران بازار رمزارزها، شاخص‌های تکنیکال روزانه نمی‌توانند اطلاعات لازم درباره صعود بیت کوین را تامین کنند.

BTC Daily movement

اگر بیت‌کوین بتواند از مقاومت‌ها عبور کند، احتمال رشد آن به ۴۱,۴۰۰، ۴۴,۹۰۰ و ۴۸,۴۰۰ دلار وجود دارد. در غیر این‌ صورت، همچنان در محدوده قیمتی زیر ۴۰ هزار دلار باقی می‌ماند.

 

 

BTC Future Movement

 

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.