تحلیل قیمت بیت کوین (سه‌شنبه ۱۸ خرداد)

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

 

متاسفانه بیت کوین نتوانست جایگاه خود را بالای حمایت ۳۵۰۰۰ دلاری حفظ کند و ساعاتی پیش به زیر این سطح سقوط کرد. در حال حاضر برترین رمزارز بازار با قیمت حدود ۳۲,۸۰۰ دلار در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ لیست شده است.

پیش از بررسی تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، روند بعدی این رمزارز را به صورت خلاصه بررسی می‌کنیم:

  • پس از آن‌که بیت کوین سطوح حمایت ۳۶۰۰۰ الی ۳۶,۵۰۰ دلاری را شکست وارد یک روند نزولی جدید شد.
  • در حال حاضر نمودار این رمزارز زیر سطح ۳۶ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.
  • احتمال دارد که ریزش قیمت بیتکوین تا سطوح حمایت ۳۳۰۰۰ و ۳۲۰۰۰ دلاری ادامه داشته باشد.

ریزش قیمت ۵ درصدی بیت کوین!

بیت کوین موفق نشد بالای سطح حمایت ۳۶,۵۰۰ دلاری باقی بماند و از این سطح ریزش کرد. با این ریزش، نمودار برترین رمزارز بازار به زیر سطح حمایت ۳۵,۵۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته رسید.

در نمودار ساعتی بیتکوین می‌بینیم که یک کانال نزولی با حمایت ۳۵,۶۰۰ دلاری تشکیل شده بود که این رمزارز با شکستن این حمایت، از کانال خارج شد و حتی اکنون به سطح ۳۲,۸۴۰ دلاری هم رسیده است.

اگر قیمت بیت کوین بتواند از سطوح کنونی‌اش وارد یک روند صعودی شود اولین سطح مقاومتی که سر راهش خواهد بود سطح ۳۴,۱۵۰ دلار است.

قیمت بیتکوین

بعد از آن اولین مقا‌مت مهم در مسیر صعودی بیت کوین سطح ۳۵۰۰۰ دلار است که با گذشتن از این سطح مقاومت اصلی برای این رمزارز نزدیک به سطح ۳۶۰۰۰ دلار و‌ میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته خواهد بود. 

در صورتی که بیت کوین بتواند از مقا‌مت اصلی ۳۶ هزار دلاری فراتر رود، روند خرسی فعلی به پایان رسیده و بیتکوین وارد یک روند صعودی می‌شود.

احتمال ریزش قیمت بیتکوین

با این حال اگر بیتکوین نتواند از مقاومت ۳۵ هزار دلاری فراتر رود روند نزولی فعلی ادامه خواهد داشت. در این ریزش قیمت اولین حمایت سطح ۳۳,۲۰۰ دلار است.

می‌توان گفت که در این روند نزولی، اولین حمایتِ مهم سطح ۳۲,۵۰۰ دلار و حمایت اصلی نیز سطح ۳۲۰۰۰ دلار است. در صورتی که بیتکوین به زیر این حمایت ۳۲ هزار دلاری برسد شاهد ریزش عمیق‌تری خواهیم بود که می‌تواند قیمت این رمزارز را به زیر ۳۰ هزار دلار هم برساند.

 

به نظر شما روند فعلی بیت کوین قیمت این رمزارز را به چه سطحی می‌رساند؟

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.