تحلیل قیمت سینتتیکس، چین لینک و یونی‌سواپ (شنبه ۸ خرداد)

تحلیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ خرداد ۱۴۰۰

در حالی که بیت‌کوین همچنان در مسیری نزولی قرار دارد، برخی از آلت‌کوین‌ها در حال افزایش قیمت هستند. بیت‌کوین امروز بار دیگر کاهش یافته و در زمان نوشتن این تحلیل به کانال ۳۵ هزار دلاری سقوط کرده است. با این همه، رمزارزهایی مانند چین لینک (Chainlink)، سینتتیکس (Synthetix) و یونی‌سواپ (Uniswap) قوی‌تر شده‌اند و به نظر می‌رسد به زودی شاهد رشد روزافزون آن‌ها خواهیم بود. در این مقاله تحلیلی، بررسی قیمت این سه رمزارز در روز ۸ خرداد را از نگاه تحلیل‌گران سایت ambcrypto می‌خوانید.

 

تحلیل قیمت چین لینک (LINK)

 

در ساعات گذشته، قیمت رمزارز چین لینک که با نماد LINK شناخته می‌شود، تغییرات بسیاری داشته و از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه‌اش فراتر رفته است. افزایش قیمت چین‌ لینک که اکنون رتبه سیزدهم را در جدول رمزارزهای برتر دارد، احتمال تحولات قیمتی گسترده را در این رمزارز افزایش داده است.

 

چین لینک

قیمت چین لینک امروز شنبه ۸ خرداد رشد یافته و پس از مدت کوتاهی بار دیگر در روندی نزولی قرار گرفت. گفتنی است سطح حمایتی این رمزارز به قیمت ۲۶/۵ دلار رسیده است.

براساس نشانگر حرکت فشار (Squeeze Momentum Indicator)، این رمزارز نوسانات کمی را تجربه خواهد کرد. همچنین، شاخص مقاومت نسبی (RSI) چین لینک بیشتر از ۴۰ بوده و در نزدیکی قلمرو خرس‌ها قرار گرفته است. 

در صورتی که میزان خرید چین‌‌لینک کاهش یابد و میزان فروش این رمزارز افزایش داشته باشد، به نظر می‌رسد چین‌لینک در ساعات آتی با شکست مرزهای بازار مواجه شود. قیمت چین‌لینک در زمان نوشتن این تحلیل ۲۷/۱ دلار است که به نظر می‌رسد با شکست بازار کاهش داشته باشد. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که چین‌لینک به زودی با قیمتی حدود ۱۷/۲ الی ۲۰/۴ دلار  معامله خواهد شد.

با ادامه یافتن روند نزولی قیمت چین‌لینک، امکان کاهش بیشتر قیمت این رمزارز وجود دارد.

 

تحلیل قیمت سینتتیکس (SNX)

 

رمزارز سینتتیکس که با نماد SNX شناخته می‌شود،‌در ساعات ابتدایی امروز شنبه ۸ خرداد، افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد. سینتتیکس مدت کوتاهی در ناحیه قیمتی ۱۵ الی ۱۵/۷ دلار قرار داشت و پس از سقوط قیمتی این رمزارز، شاهد شکست نقاط حمایتی این رمزارز بودیم.

قیمت ارز سینتتیکس پس از کاهش به ۱۲/۴۵ دلار رسید.  این رمزارز به دلیل کاهش سطح خرید در مسیر نزولی قرار گرفت.

سینتتیکس

توکن  SNX در حال حاضر رتبه شصت و پنجم را در میان رمزارزهای برتر بازار به خود اختصاص داده است. با این همه، تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند ممکن است قیمت این رمزارز به خاطر فقدان فشار خرید کاهش بیشتری داشته باشد. همچنین تحلیل‌گران معتقدند امکان یک عقب‌گرد در رتبه این رمزارز وجود دارد.

با توجه به شرایط ذکر شده، احتمال تغییرات منفی قیمت رمزارز سینتتیکس وجود دارد. لازم به ذکر است که تحلیل‌گران با توجه به شرایط موجود، پیش‌بینی کرده‌اند  SNX با قیمت حدودی ۱۰ الی ۱۵ دلار معامله خواهد شد. 

قیمت سینتتیکس در زمان نگارش این تحلیل ۱۱/۹۷ دلار بوده و کندل آن نشان‌دهنده رشد قیمت این رمزارز است. برخی از پژوهشگران رمزارزی بر این باورند که اگر قیمت رمزارز سینتتیکس افزایش یابد و محدودیت‌های ایجاد شده را پشت سر بگذارد، به مسیر صعودی باز خواهد گشت  و  ۱۹/۷ دلاری می‌شود.

 

تحلیل قیمت یونی‌سواپ (UNI)

 

قیمت یونی‌سواپ در روزهای ۷ و ۸ خرداد تغییرات زیادی داشته است. این رمزارز در روز ۷ خرداد رشد قابل توجهی داشت و پس از گذشت زمان کمی با یک اصلاح قیمت همراه بود. پس از اصلاح قیمت‌های موقتی این رمزارز، خریداران یونی‌سواپ به رشد دوباره قیمت آن کمک کردند.

اگرچه خریداران یونی‌ سواپ توانستند مدتی از ریزش قیمت جلوگیری کنند، اما با قدرت فروشندگان این رمزارز، UNI بار دیگر در مسیر اصلاح قیمت قرار گرفت.

 

تحلیل‌گران رمزارزی پیش‌بینی کرده‌اند که یونی‌سواپ با وجود اصلاحات قیمتی به زودی در مسیر صعود قیمت قرار می‌گیرد. در زمان نگارش این تحلیل، یونی‌سواپ وارد کانال قیمتی ۲۶ دلار شده و نرخ این رمزارز در حال افزایش است.

گفته‌ها حاکی از آن است که در صورتی که سطوح مقاومتی قیمت یونی‌سواپ شکسته شود و قیمت این ارز دیجیتال به ۳۲ دلار برسد، ممکن است شاهد رشد قیمت آن باشیم. البته احتمال سقوط قیمت نیز همواره در نظر گرفته می‌شود. اگر یونی‌سواپ به ناحیه مقاومت ۳۲/۷۶ دلار نرسد، پیش‌بینی می‌شود در مسیر نزولی قرار گرفته و ابتدا به قیمت ۲۱/۵ دلار و سپس ۱۸/۴ دلار برسد. در بدبینانه‌ترین حالت، یونی‌سواپ با یک سقوط آزاد به ۱۴/۲ دلار می‌رسد.

 

تحلیل شما از بازار چین‌لینک، یونی‌سواپ و سینتتیکس چیست؟ تحلیل خود را کامنت کنید.

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.