تحلیل قیمت چین لینک، Waves و دش (شنبه ۲۵ فروردین)

تحلیل قیمت چین لینک، Waves و دش (شنبه ۲۵ فروردین)
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

در این مقاله تحلیل قیمت رمزارزهای چین لینک (LINK)، Waves و دش (DASH) در روز ۲۵ اردیبهشت ارائه شده است. پیش از پرداختن به ادامه مطلب، بر روند این آلت کوین‌ها مروری کلی خواهیم داشت:

  • چین لینک در تلاش است تا به تارگت ۹۰ دلاری‌اش برسد.
  • توکن Waves در تلاش است تا به بالای سطح ۳۷/۲ دلار برسد و با رسیدن به این تارگت می‌تواند منجر به هجوم خریداران زیادی شود.
  • با این‌که دش در حال ادامه دادن به روند نزولی خود است اما فعلا نمودار کندل استیک این رمزارز بالای سطح میانگین متحرک بلند مدتش قرار دارد.

تحلیل قیمت چین لینک

در حال حاضر سطح ۴۱ دلار برای توکن لینک به عنوان یک سطح حمایت عمل می‌کند. در زمان نوشتن این تحلیل خریداران توانستند قیمت رمزارز لینک را به بالای سطح مقاومت ۴۵/۶ دلاری برسانند اما این توکن با سطح مقاومت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه روبرو شد.

در صورتی که لینک بتواند این سطح مقاومت را رد کند تارگت بعدی‌اش سطح قیمتی ۵۰ دلار و ثبت یک رکورد جدید خواهد بود.

قیمت چین لینک

در نمودار قیمت چین لینک می‌بینیم که شاخص Squeeze Momentum بالاتر از سطح میانی‌اش قرار گرفته است. احتمالی که وجود دارد این است که افزایش نوسانات قیمتی لینک منجر به افزایش قیمت این رمزارز شود. از طرفی نیز شاخص MACD نشان می‌دهد که پس از گذشتن قیمت LINK از سطح ۴۵/۶ دلار، روند این رمزارز به نفع خریداران صعودی شده است. با این حال این شاخص هنوز به بالای سطح تعادلش نرسیده است.

 

تحلیل قیمت Waves

در حالی که در چند روز گذشته در روند قیمت Waves ریزش‌هایی مشاهده شد اما باقی ماندن قیمت این توکن بالای ناحیه حمایت ۲۹/۳ الی ۲۹/۹ دلاری نشان می‌دهد که روند Waves به صورت کلی صعودی بوده است. با توجه به شکسته نشدنِ این سطوح با وجود پول‌بک‌های اخیر Waves، می‌توان گفت که این سطوح قیمتی به عنوان حمایت‌های قوی عمل کرده‌اند. در صورتی که نمودار Waves به زیر این سطوح حمایتی می‌رسید ممکن بود این آلتکوین یک اصلاح قیمت ۲۰ درصدی تا سطح میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه انجام دهد.

تحلیل قیمت WAVES

با توجه به نمودار چهار ساعته قیمت Waves می‌توان گفت که احتمال افزایش قیمت این رمزارز تا بالا سطوح میانگین‌های 20-SMA و 50-SMA وجود دارد. در این مسیر صعودی سطح قیمتی ۳۷/۲ دلار می‌تواند به عنوان یک مقاومت قوی عمل کند. با این حال کاهش حجم معاملات ۲۴ ساعته Waves می‌تواند نشان دهنده تثبیت قیمت این رمزارز پیش از آغاز روند صعودی بعدی‌اش باشد.

 

تحلیل قیمت دش

هفته‌ای که گذشت برای دش سخت بوده است. این رمزارز در طول یک هفته ۱۲٪ ریزش قیمت داشته و نمودار آن نیز به زیر سطح حمایت ۳۸۳/۷ دلاری رسید. بعد از آن گاوهای بازار دست به کار شدند و تلاش کردند تا قیمت DASH را به بالای سطح مقاومت ۴۳۲/۱ دلاری برسانند اما موفق نشدند. با این حال دش توانست بالای سطح میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه‌اش باقی بماند و تا زمانی که نمودار این رمزارز به زیر ناحیه حمایتی ۳۴۰/۵ الی ۳۳۰ دلار نرسد، تریدرها دست به فروش گسترده نمی‌زنند.

تحلیل قیمت دش

در نمودار بالا می‌بینیم که شاخص قدرت نسبی (RSI) دش تشکیل یک روند lower highs داده که یک حرکت نزولی است. ریزش دش از سطح قیمتی ۴۳۲/۱ دلار و رسیدن به زیر این سطح نیز تاییدی بر نزولی بودن روند این رمزارز است.

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.