تحلیل قیمت پولکادات (شنبه ۲۰ شهریور)

تحلیل قیمت پولکادات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

پولکادات رمزارزی است که در یک هفته گذشته حدود ۱۳٪ کاهش قیمت داشته و در ۲۴ ساعت اخیر نیز سیر نزولی خود را حفظ کرده است. این ارز دیجیتال در زمان نگارش این تحلیل با قیمت ۲۹/۶ دلار به فروش می‌رسد و نزدیک‌ترین مقاومت آن ۳۱/۷ دلار است.

 براساس شاخص‌های تکنیکال، برخلاف کاهش قیمت پولکادات، نشانه‌هایی از رشد بازار این ارز رمزنگاری شده دیده می‌شود. امروز صبح قیمت این رمزارز برای چند ساعت رشد داشت و به سطح قیمتی ۳۱/۷ دلار رسید. مدتی پس از افزایش قیمت دهمین رمزارز برتر از نظر ارزش بازار، فشار فروش در این ارز دیجیتال بیشتر شد و قیمت آن به ۳۰/۷۷ دلار رسید.

نمودار رشد پولکادات

با وجود نوسانات قیمت پولکادات،‌ تحلیلگران حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که به زودی شاهد رشد قیمت DOT هستیم. 

نمودار یک روزه قیمت این ارز رمزنگاری شده صعود ۶ درصدی قیمت این رمزارز را نشان می‌دهد. همچنین خریداران این رمزارز برای بالا بردن قیمت آن سخت در تلاشند و امروز شاهد رشد قابل توجه پولکادات پس از مدت‌ها بودیم.

با این حال، دهمین رمزارز برتر بازار همچنان با قیمتی کمتر از میانگین‌های متحرک معامله می‌شود و تریدرها نگران نوسانات بازار آن هستند.

از نظر برخی تحلیلگران، رشد بازار پولکادات نشانه مثبتی برای قدم‌های بعدی این رمزارز است. در حال حاضر سطح حمایت برای این دارایی دیجیتال ۲۲ دلار و بیشترین مقاومت ۳۵ دلار است. در صورتی که قیمت این ارز دیجیتال از ۲۹ دلار کمتر شود و میانگین متحرک نمایی آن نیز کاهش یابد، احتمال کاهش قیمت پولکادات وجود دارد.

در چنین شرایطی شاخص مقاومت نسبی حدود ۵۷ خواهد بود. هرچند بدبینی‌های زیادی نسبت به تغییرات قیمت دات وجود دارد،‌ اما طبق شاخص‌های تکنیکال همچنان سرمایه‌گذاران به رشد قیمت این دارایی دیجیتال امیدوارند.

پولکادات از سطوح حمایتی عبور می‌کند؟

براساس نمودار ۴ ساعته قیمت پولکادات، سطح حمایتی این رمزارز در حال حاضر ۲۹/۵ دلار است. کاهش قیمت این پول دیجیتال در ساعات اخیر و فشار بازار خرسی نشان‌دهنده آن است که پولکادات سطوح حمایتی را شکسته و برای مدت زمان کوتاهی در مسیر نزولی قرار می‌گیرد. رشد ۶ درصدی قیمت دات سبب شد فرایند اصلاح قیمت شدیدتر شود.

Polkadot price analysis: DOT bulls mark 6 percent gain at $31 2

با افزایش خرید و کند شدن روند اصلاح قیمت، پولکادات دوباره رشد می‌کند. به عقیده تحلیلگران حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین، سایه‌های خرسی روند صعودی قیمت این رمزارز را با مشکل مواجه کرده‌اند. همچنین کاهش قیمت پولکادات نشانه‌ای از تغییرات کلی بازار رمزارزهاست.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.