تحلیل قیمت آدا (شنبه ۲۶ تیر ماه)

تحلیل آدا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ تیر ۱۴۰۰

قیمت آدا (ADA)‌ در دو هفته گذشته بیش از ۳۲٪ کاهش داشته است. با توجه به نمودارهای قیمتی این رمزارز، روند قیمتی میان مدت آدا شکسته نشده و میانگین متحرک همگرا واگرا (MACD) نیز تمایل به یک سمت را نشان می‌دهد. 

بازار آدا خرسی است یا گاوی؟

کاردانو (آدا) در دو هفته کاهش قیمت شدیدی داشته  است. این رمزارز هم همانند دیگر ارزهای دیجیتال در هفته‌های اخیر نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته است. به طور کلی، بازار رمزارزها در چند هفته اخیر جهت مشخصی نداشته و سرمایه‌گذاران بسیاری به فکر فروش ارزهای دیجیتال خود افتاده‌اند.

تغییرات قیمت بیت‌ کوین و پایین آمدن سطوح حمایتی این رمزارز سبب تحولاتی در قیمت دیگر رمزارزها شده است. کاردانو نیز مانند بسیاری از رمزارزها تحت تاثیر تغییرات قیمت بیت‌کوین است. با این همه، قیمت آدا همچنان بالاتر از یک دلار باقی مانده است. برخی تحلیل‌گران بر این باور بودند که با کاهش قیمت ADA،‌ احتمال سقوط قیمت این رمزارز به زیر یک دلار وجود دارد.

کاردانو (ADA)‌ از دو هفته پیش تاکنون در یک کانال نزولی گیر کرده است و به نظر نمی‌رسد این روند کاهشی به سادگی شکسته شود. در زمان نگارش این تحلیل،‌ قیمت آدا به  ۱/۱۶ دلار  رسیده و در ۱۱ ساعت گذشته بیش از ۲/۵٪  ریزش داشته است.

برخی تحلیل‌گران معتقدند بازار خرسی ADA می‌تواند قیمت این رمزارز را به کمتر از یک دلار برساند و عده‌ای نیز بر این باورند که با افزایش خرید این رمزارز، به زودی مسیر رشد کاردانو شروع می‌شود. اگر گاوها نتوانند قیمت ADA را از نواحی حمایتی دور و به سطوح مقاومتی نزدیک کنند، احتمال کاهش شدید قیمت و ادامه روند نزولی وجود دارد.

در صورتی که قیمت ADA افزایش یابد و این رمزارز مسیری صعودی را طی کند، احتمال شکست مقاومت‌ها وجود دارد. اگر موج فروش کاردانو (ADA) فروکش کند و سرمایه‌گذاران به جای نگرانی از کاهش قیمت در این رمزارز سرمایه‌گذاری کنند،‌ پیش‌بینی می‌شود در دو هفته آینده قیمت این رمزارز تغییرات زیادی داشته باشد.

در حال حاضر سطوح مقاومتی کاردانو،‌ قیمت ۱/۲۰ دلار و ۱/۲۶ دلار هستند. گاوها برای افزایش قیمت این رمزارز باید خرید آن را افزایش دهند. در بهترین حالت، پس از شروع یک رالی صعودی قیمت آدا به ۱/۵۰ دلار می‌رسد.

با توجه به شاخص‌ مقاومت نسبی و دیگر شاخص‌های تکنیکال به نظر می‌رسد صعود آدا نیازمند زمان و تغییر رفتار سرمایه‌گذاران است.

به طور کلی، در حال حاضر میانگین متحرک همگرا واگرا و دیگر شاخص‌های تکنیکال نشان‌دهنده بازار خرسی آدا هستند و برخی تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند بازار خرسی آدا ادامه دارد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.