خرس‌ها در بازار آدا مشغول به کارند

آدا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ تیر ۱۴۰۰

بازار آدا در روزهای اخیر دستخوش تغییرات بسیاری شده است. با توجه به نمودارهای قیمت این رمزارز، به نظر می‌رسد که بازار کاردانو (آدا) در وضعیت پیچیده‌ای قرار دارد. فیبوناچی آدا کمتر از ۳۸/۲٪ است و در ۲۴ ساعت گذشته شاهد کاهش ۳/۵ درصدی قیمت این رمزارز بوده‌ایم.

نمودار قیمت آدا

تحلیل‌گران حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که فشار همزمان خریداران و فروشندگان کاردانو (آدا) باعث ایجاد چنین وضعیت پیچیده‌ای شده است.
خرس‌ها با شکست یک مثلث صعودی سبب کاهش قیمت کاردانو شده‌اند. قیمت این رمزارز در زمان نگارش این تحلیل به ۱/۲۹ دلار رسیده است. سطوح حمایتی کاردانو در حال حاضر ۱/۲۵ دلار و ۱/۲۲ دلار هستند. در صورتی که خریداران نتوانند به افزایش قیمت آدا کمک کنند، در مدت کوتاهی قیمت این رمزارز کاهش خواهد یافت.
برخی تحلیل‌گران حوزه ارزهای دیجیتال معتقدند که احتمال سقوط آدا به زیر یک دلار وجود دارد. عده دیگری از تحلیل‌گران حوزه رمزارزها به افزایش قیمت آدا امید بسته‌اند.

چطور قیمت آدا افزایش می‌یابد؟

با نگاهی به تاریخ تحولات آدا متوجه می‌شویم که این رمزارز مانند بسیاری از دارایی‌های دیجیتال شرایط متفاوتی را از زمان راه‌اندازی تاکنون تجربه کرده است.
آدا از زمان راه‌اندازی‌اش در سال ۲۰۱۵ تا پایان سال ۲۰۱۷ تغییرات قیمتی زیادی نداشت. این رمزارز در نهایت در پایان سال ۲۰۱۷ و ابتدای سال ۲۰۱۸ رشد قابل توجهی یافت. مهر ماه ۱۳۹۶ (اکتبر ۲۰۱۷)‌،‌ قیمت آدا ۰/۰۲ دلار بود و تنها چند ماه بعد این قیمت به ۱/۳۳ دلار رسید.
زمستان سال ۹۶، شروعی برای رشد این رمزارز بود. قیمت آدا در طول سال‌ها آهسته و پیوسته رشد کرده است. با این همه،‌ لحظاتی نیز بوده که علاقه‌مندان این رمزارز با افزایش خرید سبب بالا رفتن قیمت آن شوند. به عنوان مثال، پنجشنبه سیاه که در اسفند ۹۸ رخ داد، قیمت کاردانو (آدا) را کاهش داد. کاهش قیمت کاردانو دوام زیادی نداشت چون این رمزارز پس از فراز و نشیب‌های بسیار در ۱۶ می ۲۰۲۱ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰) به بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها رسید.
بالاترین قیمت کاردانو در تمام زمان‌ها ۲/۴۶ دلار است.

قیمت آدا تا سال ۲۰۲۵ به چه قیمتی می‌رسد؟

تحلیل‌گران رمزارزی با بررسی شاخص‌های تکنیکال، نمودارها و ابزارهای دیگر پیش‌بینی‌های سالیانه‌ای را درباره بازار کاردانو ارائه کرده‌اند. این پیش‌بینی‌ها از سال ۲۰۲۱ الی ۲۰۲۵ ادامه دارد. براساس تخمین تحلیل‌گران، قیمت آدا تا پایان سال ۲۰۲۱ (زمستان ۱۴۰۰)‌ به ۲/۶۰ دلار می‌رسد. همچنین در نیمه اول سال ۲۰۲۲ این رمزارز با اصلاح قیمت مواجه خواهد شد و از تابستان سال ۱۴۰۱ روند صعودی خواهد شد.

به گفته تحلیل‌گران سایت کریپتونا (cryptona)، آدا در زمستان ۱۴۰۱ (پایان سال ۲۰۲۲) به قیمت ۲/۹۳ دلار می‌رسد. سال ۲۰۲۳ را سال افزایش قیمت این رمزارز می‌دانند چون طبق پیش‌بینی‌ها قیمت کاردانو از ۲/۹۳ دلار به ۳/۱۱ دلار و سپس در پایان سال با ۲۲٪ افزایش به ۳/۵۸ دلار می‌رسد.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که قیمت کاردانو در ابتدای سال ۲۰۲۴ (زمستان ۱۴۰۳) از ۳/۵۸ دلار به ۴/۰۶ دلار برسد. براساس تخمین‌های زده شده، روند رشد این رمزارز در سال ۲۰۲۴ کند خواهد بود.
با وجود تمام پیش‌بینی‌ها و تخمین ۵ ساله‌ای که برخی تحلیل‌گران به آن باور دارند، رفتار سرمایه‌گذاران و میزان خرید و فروش آن‌ها تعیین‌کننده این بازار است.

بازار خرسی کاردانو ادامه می‌یابد؟

در حال حاضر شاهد یک بازار خرسی و افزایش فروش در کاردانو هستیم. پیش‌بینی می‌شود در صورتی که این فروش ادامه یابد،‌ قیمت کاردانو به ۱/۲۲ دلار برسد. برخی تحلیل‌گران احتمال ریزش کاردانو به کمتر از یک دلار را نیز تایید کرده‌اند. با این وجود، خریداران این رمزارز در حال تلاش هستند تا از کاهش قیمت این رمزارز جلوگیری کنند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.