بررسی قیمت لایت کوین (شنبه ۲۹ خرداد)

لایت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

 

رمزارز لایت کوین (Litecoin) که با نماد LTC شناخته می‌شود و در حال حاضر رتبه ۱۲ رمزارزهای برتر بازار را به خود اختصاص داده،‌ امروز شنبه ۲۹ خرداد یک روند نزولی را طی کرد. سیر نزولی قیمت لایت‌کوین موجب تغییر سطح مقاومت این رمزارز شد. در حال حاضر، سطح مقاومت این رمزارز به ۱۵۸ دلار رسیده است.

 

تحلیل قیمت لایت‌ کوین

 

قیمت لایت کوین امروز شنبه ۲۹ خرداد (۱۹ ژوئن)  کاهش یافته و ساختار مثلثی سقوط در این رمزارز شکل گرفته است. سطح مقاومت لایت کوین در حال حاضر به قیمت ۱۵۸ دلار رسیده و ناحیه حمایتی این رمزارز نزدیک به ۱۵۴ دلار است.

پس از آن‌که قیمت لایت کوین (LTC)‌ به ۱۶۷ دلار رسید،‌ روند کاهشی آن طولانی‌تر شد. قیمت دوازدهمین رمزارز برتر از نظر ارزش بازار، در این مسیر نزولی کمتر از ۱۶۰ دلار شد. 

 

امروز  کمترین قیمت لایت‌کوین به ۱۵۳ دلار رسید.

 

پس از کاهش شدید قیمت، لایت‌کوین دوباره در مسیر سبز رشد قرار گرفته و در زمان نگارش این تحلیل با قیمت ۱۵۸ دلار معامله می‌شود.

 

برخی از تحلیل‌گران بازار رمزارزها معتقدند کاهش قیمت لایت‌کوین، اصلاح قیمتی برای صعود بیشتر این دارایی دیجیتال است. به عقیده برخی از تحلیل‌گران، در صورتی که میزان خرید لایت‌ کوین از فروش آن بیشتر شود، احتمال صعود این رمزارز تا قیمت ۱۸۹ دلار وجود دارد.

خریداران لایت‌کوین،‌ برای آن‌که قیمت این رمزارز را به ۱۸۹ دلار برسانند،‌ تلاش می‌کنند. هدف خریداران دوازدهمین رمزارز برتر بازار در حال حاضر افزایش قیمت لایت‌کوین تا ۱۷۰ دلار است. اگر سرمایه‌گذاران لایت‌کوین بتوانند قیمت این رمزارز را به ۱۷۰ دلار برسانند، احتمال رشد قیمت وجود دارد. 

 

در ۲۴ ساعت آینده لایت‌ کوین به چه قیمتی می‌رسد؟

 

لایت‌کوین که دیروز جمعه ۲۸ خرداد (۱۸ ژوئن) کاهش قیمت شدیدی داشت،  امروز با رشد قیمت مواجه شد و پس از چند ساعت دوباره در مسیر کاهشی قرار گرفت. در زمان نگارش این تحلیل،‌ قیمت لایت‌کوین در حال افزایش است و شاهد رشد بازار هستیم.

اکنون قیمت ۱۵۸ دلار، سطح مقاومت لایت‌کوین است. در صورتی که قیمت لایت‌کوین بیشتر از ۱۵۸ دلار شود،‌ احتمال صعود به قیمت‌های ۱۶۵ دلار و ۱۶۹ دلار افزایش می‌یابد. به گفته تحلیل‌گران بازار رمزارزها،‌ ممکن است قیمت لایت‌ کوین با شکست مقاومت‌ها به ۱۹۰ دلار برسد.

گاوها برای آن‌که بتوانند قیمت لایت‌کوین را به ۱۹۰ دلار برسانند،‌ باید ساختار مثلثی نزول را از بین ببرند.  در صورتی که قیمت لایت‌کوین از ۱۹۰ دلار بگذرد، ممکن است رالی صعودی دیگری آغاز شود.

Litecoin

تحلیل قیمت لایت‌کوین،‌ براساس نمودار یک ساعته

 

براساس نمودارهای قیمتی، لایت‌کوین در سطح ۱۵۸ دلار باقی مانده و بلاتکلیف است. طبق نمودار یک ساعته قیمت لایت‌کوین،‌ کاهش قیمت این رمزارز فرصتی را برای خریداران فراهم کرده و ممکن است با افزایش خرید، ساختار مثلثی نزول شکسته شود. اگر چنین اتفاقی بیفتد احتمال صعود قیمت لایت‌کوین تا ۱۸۰ دلار افزایش می‌یابد.

به طور کلی،‌ قیمت LTC در هفته‌های گذشته کمتر از ۱۸۵ دلار مانده است. دو سناریو ریزشی و صعودی بین تحلیل‌گران این رمزارز وجود دارد. براساس سناریو ریزشی،‌ قیمت لایت‌کوین کمتر از ۱۸۰ دلار باقی می‌ماند و طبق سناریوی صعودی، احتمال افزایش قیمت این رمزارز تا ۱۹۵ دلار وجود دارد. در صورتی که قیمت لایت‌کوین از ۱۸۰ دلار بیشتر شود، در یک رالی صعودی قیمت این رمزارز ابتدا به ۱۹۵ دلار،‌ سپس ۱۹۷ دلار و در نهایت ۲۱۰ دلار می‌رسد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.