تعداد NFTهای عرضه شده در شبکه کاردانو از ۸۰۰ هزار توکن فراتر رفت

عبور تعداد NFTهای عرضه شده در شبکه کاردانو از ۸۰۰ هزار مورد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: تعداد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) که در شبکه Cardano تولید شده است، اکنون از مرز 800 هزار توکن فراتر رفته، زیرا فعالیت در شبکه‌ی کاردانو افزایش یافته و فضای مالی غیرمتمرکز آن (DeFi) از نظر حجم کل ارزش قفل شده به رکورد جدیدی رسیده است. عبور تعداد NFTهای عرضه شده در شبکه کاردانو از ۸۰۰ هزار مورد توسط NFT MAKER در توییتر اعلام شد.

عبور تعداد NFTهای عرضه شده در شبکه کاردانو از ۸۰۰ هزار مورد

بر اساس توییت منتشر شده توسط NFT MAKER، تعداد NFTهای عرضه شده در شبکه کاردانو از ۸۰۰ هزار مورد فراتر رفته است. NFT MAKER به کاربران این امکان را می‌دهد تا NFTها را ایجاد کنند.

این پلتفرم برای کاهش موانع ورود به بازار NFT راه‌اندازی شد و شامل ابزارهایی است که به هنرمندان و برندها برای ایجاد و فروش NFT بدون دانش کدنویسی کمک می‌کند.

عبور تعداد NFTهای عرضه شده در شبکه کاردانو از ۸۰۰ هزار مورد

یکی از پروژه‌هایی که از این پلتفرم برای ایجاد توکن‌ها استفاده می‌کند، CardanoPeakz است که کلکسیون‌های دیجیتالی را به نمایش می‌گذارد.

افزایش محبوبیت توکن‌های NFT

محبوبیت NFT در چند ماه گذشته به دلیل مشارکت چندین شرکت بزرگ در این حوزه، افزایش یافته است و پیش‌بینی شده که NFTها به metaverse و Web 3.0 با تغییرات زیادی ورود داشته باشند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده، سومین شرکت بزرگ تحویل پیتزا در جهان یعنی Papa Johns، اخیراً شروع به ارائه NFTهای ایجاد شده در شبکه Tezos کرده است.

کاردانو به طور مشخص شاهد است که نهنگ‌ها به شدت مشغول خرید هستند، تا جایی که بیش از 16 میلیون توکن را تنها در 24 ساعت خریداری کرده‌اند. همچنین داده‌ها نشان می‌دهند که فعالیت توسعه دهندگان کاردانو تا کنون هفت برابر بیشتر از بیت‌کوین بوده و اخیراً از اتریوم پیشی گرفته است.

منبع: cryptoglobe

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.