افزایش شدید حجم معاملات نهنگ‌های کاردانو: قیمت این رمزارز افزایش می‌یابد؟

افزایش قابل توجه حجم معاملات نهنگ های کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

تراکنش‌های نهنگ‌های کاردانو در چند هفته گذشته شدیدا افزایش یافته، ولی این قضیه باعث افزایش قیمت رمزارز ADA نشده است. البته افزایش قابل توجه حجم معاملات نهنگ های کاردانو می‌تواند نشانه‌ای برای شروع روند صعودی جدید در آینده‌ای نزدیک برای این رمزارز نیز به حساب آید. برای مشاهده جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

تراکنش‌های نهنگ‌های کاردانو (ADA) طی هفته‌های گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. با این حال، قیمت ADA در همان دوره‌ی زمانی واکنش متفاوتی داشت.

در هفته‌های اخیر، با این که کاردانو (ADA) علائم دلگرم کننده‌ای نشان می‌داد، ولی اخیرا قیمت آن کاهش یافته است. با وجود این کاهش قیمت، تعداد معاملات نهنگ‌های کاردانو افزایش قابل توجهی داشته است.

افزایش فعالیت نهنگ‌های کاردانو

داده‌های Santiment نشان می‌دهند که فعالیت نهنگ‌های کاردانو (ADA) از فوریه به طور چشمگیری افزایش یافته است. تعداد تراکنش‌های مربوط به نهنگ‌های این رمزارز (آن‌هایی که دارایی‌هایشان بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دلار ارزش دارند) به طور چشمگیری افزایش یافته.

با توجه به آنچه از این داده‌ها برداشت شده، به نظر نمی‌رسد حجم معاملات به این زودی‌ها کاهش یابد. در زمان نگارش این خبر، نهنگ‌ها تقریبا ۳۰۰ معامله بزرگ به ارزش بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دلار انجام داده‌اند.

افزایش فعالیت نهنگ‌های کاردانو

افزایش حجم معاملات نهنگ‌های ADA به افزایش محبوبیت این رمزارز بین سرمایه‌گذاران نهادی ارتباط دارد. با توجه به سال‌ها تلاش کاردانو برای تثبیت جایگاه خود، این پیشرفت جدید در افزایش تراکنش نهنگ‌ها، یک تغییر خوشایند خواهد بود. البته اگر روند همین طور باقی بماند.

علاقه نهنگ‌ها به کاردانو

کاردانو چندین سال است که استراتژی خود را برای ادغام فناوری بلاک‌چین در زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی جهان اعلام کرده. ممکن است طرفداران Cardano این استراتژی و پیشنهادها را جذاب بدانند، اما محدوده قیمت فعلی ADA عامل اصلی برای افزایش علاقه نهنگ‌ها است.

بر اساس داده‌های DefiLlama، از نظر مجموع ارزش قفل شده (TVL)، شبکه Cardano به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. آخرین بار در جولای ۲۰۲۲ ارزش قفل شده این رمزارز به سطح فعلی رسیده بود. در طول ۲۴ ساعت گذشته، TVL کاردانو ۲/۷۲ درصد رشد داشته و به ۱۱۷/۸۶ میلیون دلار رسیده است.

به این مورد نیز توجه داشته باشید که علیرغم نوسانات زیاد قیمت ADA، افزایش اخیر در معاملات نهنگ‌ها ممکن است نشانه‌ای برای افزایش قیمت بعدی باشد.

منبع: ambcrypto

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.