پیش بینی جالب در مورد آینده دوج کوین و شیبااینو: انتظار رشد نداشته باشید

پیش بینی روند شیبااینو و دوج کوین در سال ۲۰۲۲
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ دی ۱۴۰۰

کریستوفر وکیو، استراتژیست ارشد شرکت زیرمجموعه‌ی IG Group DailyFX، پیش‌بینی کرد که دو میم‌کوین محبوب بازار یعنی شیبااینو و دوج‌کوین به احتمال خیلی زیاد در سال ۲۰۲۲ رشدی نخواهند داشت. این پیش‌بینی در طی مصاحبه‌ای که با Yahoo Finance داشت؛ رسانه‌ای شد. جزئیات پیش بینی روند شیبااینو و دوج کوین در سال ۲۰۲۲ را می‌توانید در این خبر از بیتستان مشاهده کنید.

کریستوفر وکیو، استراتژیست ارشد شرکت زیرمجموعه‌ی IG Group DailyFX، اخیراً به Yahoo Finance گفته است که اگر شیبااینو و دوج‌کوین در سال ۲۰۲۲ روند خوبی داشته باشند، بسیار شگفت زده خواهد شد.

او معتقد است که فقط ایلان ماسک می‌تواند این کوین‌ها را با حمایت خود در توییتر، نجات دهد:

من بسیار شگفت زده خواهم شد اگر Dogecoin و Shiba Inu سال خوبی داشته باشند، مگر این که شخصی مانند Elon Musk آن‌ها را در توییتر حمایت کند.

کریستوفر وکیو معتقد است که بیت‌کوین نیز روند نزولی خواهد داشت، اما بیان کرده که این ارز دیجیتال افت کمتری در سال جدید تجربه خواهد کرد. این تحلیلگر همچنین اعتقاد دارد که آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌های بازار در سال جدید زیان بسیار زیادی تجربه خواهند کرد.

کریستوفر وکیو همچنین به این واقعیت اشاره می‌کند که تراکنش‌های روی زنجیره‌ای نسبت به تعداد کیف پول‌های فعال کاهش یافته است.

بیت کوین سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۴۶,۴۳۹ دلار در صرافی Bitstamp به پایان رساند که نسبت به رکورد قبلی خود، ۳۱/۷۴ درصد کاهش داشت.

لغو حمایت بانک‌های مرکزی از ارزهای دیجیتال:

وکیو ادعا می‌کند که سال ۲۰۲۱ یک سال بسیار عالی برای موسسات مالی مثل بانک‌ها بود، چرا که در پذیرش و حمایت ارزهای بسیار فعال بودند. او انتظار دارد که در سال جدید همه چیز به طرز چشمگیری تغییر پیدا می‌کند.

منبع: u.today

دوج کوین شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.