صرافی FTX پیشنهادات جالب خود در مورد قوانین ارزهای دیجیتال را ارائه کرد

ارائه پیشنهادات برای قوانین ارزهای دیجیتال توسط صرافی FTX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ آذر ۱۴۰۰

وبلاگ صرافی FTX پیشنهادات خود را در 10 بند، جهت کمک به تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده برای ایجاد یک چارچوب قانونی در این زمینه منتشر کرد. این صرافی در پیشنهادات خود خواستار شفافیت بیشتر صرافی‌ها شده است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر ارائه پیشنهادات برای قوانین ارزهای دیجیتال توسط صرافی FTX مطلع شوید.

بر اساس گزارش منتشرشده، مکسین واترز، رئیس کمیته خدمات مالی نمایندگان ایالت متحده آمریکا، از چندین مدیرعامل شرکت‌های بزرگ ارز دیجیتال دعوت کرده تا ارزش دارایی‌های دیجیتال خود را اعلام کنند.

یکی از این پیشنهادات این است که یک رویکرد نظارتی جایگزین برای نظارت یکپارچه بر بازارهای نقدی و زیرمجموعه‌های آن ایجاد شود. بر اساس گزارش این وبلاگ همه بازارها باید توسط یک قانون نظارت شوند.

از دیگر پیشنهادات این صرافی می‌توان به انجام معاملات تنظیم شده بدون دخالت شخص ثالث و همچنین ایجاد یک پلتفرم برای شفافیت بیشتر در صرافی‌های رمزارزها اشاره کرد. بر اساس این پیشنهاد کاربران باید در مورد نحوه نگهداری و اصول امنیتی دارایی‌هایشان در مقابل کلاهبرداری و سرقت، اطلاعات شفافی در دست داشته باشند.

این صرافی پیشنهاداتی در زمینه ارائه گزارش فعالیت‌های معاملاتی برای جلوگیری از دستکاری بازار نیز داشته است.

رونمایی FTX از روش جدید احراز هویت کاربران

در ماه آگوست، مدیرعامل FTX، از اقدامات این صرافی برای ساده سازی احراز هویت مشتری رونمایی کرد. این ویژگی KYC نامگذاری شده است.

به نقل از وبلاگ این صرافی، FTX از ویژگی جدیدی رونمایی کرده است که صلاحیت کاربر را براساس شماره تلفن ثبت شده آن تایید می‌کند.

ما شماره تلفن کاربران را با نام‌های ارسالی آن‌ها در KYC1 بررسی می‌کنیم تا کاربر را تایید نماییم. در صورت عدم وجود این اطلاعات با استفاده از KYC2 به برخی ویژگی‌های سایت از جمله معاملات آتی کاربر دسترسی پیدا می‌کنیم تا احراز هویت را انجام دهیم

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.