دوج‌کوین ۲۵ درصد رشد کرد؛ ایلان ماسک این بار به کمک تسلا روند دوج را صعودی کرد

رشد ۲۵ درصدی دوج کوین بعد از خبر پذیرش آن توسط تسلا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آذر ۱۴۰۰

اخیرا ایلان ماسک تایید کرده که شرکت بزرگ تسلا، دوج‌کوین را پذیرش خواهد کرد. این خبر موجب شد که ارزش توکن دوج‌کوین ۲۵ درصد رشد داشته باشد. بعد از اعلام این پذیرش، دوج‌کوین تنها رمزارزی خواهد بود که تسلا از آن به عنوان یک روش پرداختی پشتیبانی می‌کند. با بیتستان همراه باشید تا به خبر رشد ۲۵ درصدی دوج کوین بعد از خبر پذیرش آن توسط تسلا بپردازیم.

رشد ۲۵ درصدی دوج کوین بعد از خبر پذیرش آن توسط تسلا

رشد ۲۵ درصدی دوج کوین بعد از خبر پذیرش آن توسط تسلا

پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اعلام کرد که این شرکت شروع به پذیرش دوج‌کوین به عنوان یک روش پرداختی خواهد کرد، قیمت آن در ۱۴ دسامبر افزایش ناگهانی پیدا کرد.

داده‌های موجود در Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بعد از انتشار این خبر قیمت دوج بیش از ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده و به تنها ارزی تبدیل شده که در آشفته بازار حال حاضر، سودآوری داشته است.

ایلان ماسک این بار در توییتی نوشت:

تسلا، دوج‌کوین را به عنوان یک روش پرداخت در خرید برخی از کالاها پذیرش خواهد کرد تا ببینیم چگونه پیش می‌رود.

رشد ۲۵ درصدی دوج کوین بعد از خبر پذیرش آن توسط تسلا

با انجام این کار، تسلا موضع غیر معمولی را برای خود اتخاذ کرد، چرا که از بین چندین رمزارز برتر بازار، اقدام به انتخاب این توکن کرده است. تسلا با این اقدام می‌تواند خطر طرفداران بیت‌کوین را احساس کند؛ چرا که چندی پیش بود به دلیل آلودگی‌های زیست محیطی و …، پشتیانی از بیت‌کوین را قطع کرد.

جالب است بدانید که مجله تایم، ایلان ماسک را در این هفته به عنوان شخصیت سال معرفی کرد، ماسک هم اعلام کرد که Dogecoin برای تراکنش‌ها مناسب‌تر از بیت‌کوین است.

منبع: cointelegraph

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.