روند صعودی آلت کوین ها همزمان با ریزش قیمت بیتکوین

روند صعودی آلت کوین ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

گاوها و خرس‌های بازار رمز ارزها در طول این هفته از ناپایداری قیمت رمز ارزها گله دارند. با توجه به نمودارها و پایین آمدن قیمت ارزهای قدرتمندی مثل اتریوم و بیت کوین، تحلیل‌گران انتظار داشتند که قیمت آلت کوین‌ها نیز سقوط کند اما روند صعودی آلت کوین ها در این بازار سیاه برای سرمایه گذاران لذت بخش بود.

بازارهای جهانی ارزهای رمزنگاری شده، یک شبه 1.5 درصد از ارزش بازار خود را از دست دادند. در پی سقوط بازار، بسیاری از بزرگ‌ترین ارزهای رمزنگاری شده نیز دچار مشکل شدند. اما رکود و سقوط یک شبه این هفته، نتوانسته است سود کلی آلت کوین‌هایی مانند Solana  Terra و Algorand را از بین ببرد. با کمال تعجب، با وجود ریزش شدید قیمت بیتکوین و اتریوم، شاهد روند صعودی آلت کوین ها هستیم.

سولانا در مقایسه با هفته گذشته 27.56 درصد افزایش یافته است. دارندگان این آلت کوین حتی از افزایش 2.13 درصدی ارزش سکه در معاملات امروز با ارزش 183 دلار خوشحال بودند. قیمت سولانا در ماه گذشته 39 دلار بود که با توجه به روند صعودی آلت کوین‌ها، قیمت سولانا نیز افزایش پیدا کرده است.

سوزانده شدن سکه‌های اتریوم به ارزش 35 میلیون دلار

ادامه خبر را بخوانید

ماه گذشته، رقیب اتریوم حتی از نظر ارزش بازار در بین 10 ارز رمزنگاری شده برتر نبود. در ابتدای ماه، سولانا دوج کوین را کنار زد و به رتبه هفتم رسید. تا اینکه در روز سه شنبه این هفته، XRP را کنار زده و رتبه ششم را کسب کرد.

سولانا تنها واحد پول در بلاک چین نیست که شاهد افزایش قیمت انفجاری بوده است بلکه روند صعودی آلت کوین ها بر ارزهای دیگر نیز تاثیر گذاشته است. آلت کوین Algorand، امروز با قیمت 2.15 دلار معامله می‌شود. Algorand در ماه گذشته با قیمت 0.88 دلار معامله می‌شد و ارزش این ارز در 1 ماه تقریبا سه برابر شده است.

در 31 آگوست، Algorand اعلام کرد که با شرکت Koibanx فناوری بلاک چین آمریکای لاتین، توافقنامه ای برای توسعه زیرساخت بلاک چین السالوادور در شبکه خود، امضا کرده است.

افزایش قیمت آلت کوین ها

روند صعودی آلت کوین ها و تاثیر آن بر Terra

Terra همچنین امروز از روند صعودی آلت کوین ها جا نماند و از رکود بازار به خوبی عبور کرد. این معاملات با ارزش 39 دلار و 5 درصد بیشتر از دیروز و 21.2 درصد بیشتر  هفته گذشته معامله صورت گرفته است.

با پیش بینی برخی تحولات شبکه که در Q4 در حال انجام است، انتظار می رود تجمع Terra تقویت شود. خوزه ماریا مکدو (José Maria Macedo)، شریک بنیانگذار شرکت تحقیقاتی Delphi Digital، این روند صعودی آلت کوین ها را “Terra Autumn” نام گذاری کرده است.

خوزه ماریا ماکدو (ZeMariaMacedo) در 8 سپتامبر 2021 نوشت:

درست است که عده کمی این را درک می‌کنند، اما پاییز Terraدر راه است و هنگامی که کلمبوس 5 در اواخر سپتامبر عرضه شود رخ خواهد داد. در این تاپیک، من مدل ذهنی خود را برایterra_money به اشتراک می‌گذارم و روند بازار آینده را این چنین می‌بینم.

در این ماه شاهد قابل توجه‌ترین ارتقا شبکه اصلی کلمبوس5 خواهیم بود. قرار بود Col-5 پنجشنبه این هفته منتشر شود، اما تیم Terra اعلام کرده است که این اتفاق حدود سه هفته به تعویق می‌افتد.

به گفته این تیم، Col-5 با پروتکل ارتباطات بلاک چین Inter Cosmos ادغام می‌شود تا Terra بتواند با بلاک چین‌های دیگر تعامل داشته باشد. سایر مزایای این شبکه،شامل مبادله ساده ارز، سوزاندن stabilcoin و امکان دریافت هزینه‌های مبادله برای سهام‌داران LUNA است.

دو رهبر بازار بلاک چین، بیت کوین و اتریوم، در هفته جاری ارزش خود را به میزان قابل توجهی از دست داده‌اند. با ادامه روند صعودی آلت کوین ها در این بازار سیاه، ارزش بیت کوین در یک هفته 9.3 درصد کاهش یافته و هم اکنون این ارز با قیمت 45600 دلار معامله می‌شود. این در حالی است که اتریوم 15.2 درصد کاهش یافته و با 3322 دلار معامله می‌شود.

منبع: decrypt

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.