احتمال افزایش قیمت آلت‌ کوین‌ها به دنبال روند صعودی اتر

آلت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ آبان ۱۳۹۹

در روزهای گذشته اتریوم و بازار ارزهای دیجیتال تثبیت شده و بیت کوین نیز اطراف سطح ۱۶,۰۰۰ دلار در نوسان بوده است؛ گذشتن این رمزارز از سطح ۱۶,۰۰۰ دلار، ممکن است منجر به رونق یافتن اتر و سایر آلت کوین‌ها شود، زیرا روند صعودی مداوم بازار رمزارزها تقریباً به صورت کامل توسط بیت کوین هدایت می‌شود. با این حال تاکنون اتر و سایر آلت کوین‌ها عملکرد قابل توجهی نداشته‌اند.

در حال حاضر برخی نشانه‌هایی دیده می‌شود که نشان می‌دهند ممکن است سرمایه‌گذاران از بیت کوین به آلت کوین‌ها و توکن‌های دیفای رو آورند.

گفته می‌شود که روند بعدی آلت کوین ها و اینکه آیا آن‌ها به زودی دچار یک سقوط چشم‌گیر خواهند شد یا نه کاملا به عملکرد اتر بستگی دارد.

یکی از تریدرها در این‌باره اعتقاد دارد که اتر می‌تواند به زودی به رالی صعودی آلتکوین ها کمک کند؛ گفتنی است که برای رخ دادن این پیش‌بینی جفت ارز اتر/بیتکوین باید در کوتاه مدت کندل‌های سبز بلندی را ثبت کنند، در غیر این صورت به زودی شاهد روند نزولی در بازار آلت کوین ها خواهیم بود.

 

اتریوم به دلیل جذب فشار فروش توسط خریداران، اطراف ۴۷۰ دلار تثبیت شده است

در زمان نوشتن این خبر، اتر با قیمت حدود ۴۶۸ دلار معامله می‌شود و در اواخر روز قبل با یک حرکت نزولی ناگهانی قیمت آن به زیر ۴۶۶ دلار رسید، اما خریداران به سرعت وارد شدند و با اقدام به خرید اجازه ندادند اتر بیش از این سقوط کند.

به نظر می رسد که سطح قیمتی ۴۷۰ دلار سطح مهمی برای اتر باشد و اگر در یک بازه زمانی بلند بتواند بالای این سطح باقی بماند، وارد یک روند صعودی خواهد شد. اگر کندل هفتگی اتر بالاتر از این سطح بسته شود، ممکن است به زودی به ۵۰۰ دلار هم برسد.

 

با صعود جفت ارز اتر/بیت کوین، آلت‌کوین‌ها هم وارد یک رالی خواهند شد

یکی از تریدرهای رمزارز اخیرا در توییتی اظهار داشته که ممکن است آلت کوین ها در بلندمدت روند ضعیف خود را ادامه دهند، مگر این‌که جفت‌ارز اتر و بیتکوین رشد کنند.

آلت کوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.