افزایش قیمت اتر پس از روند صعودی بیت کوین

اتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ آبان ۱۳۹۹

بیت کوین در روزهای اخیر بسیار خبرساز بوده است. این رمزارز در سه روز گذشته ناگهان در یک روند صعودی قرار گرفت و توانست قیمت ۱۳,۲۲۹ را هم تاچ کند. اتر نیز از قافله عقب نمانده و با افزایش قیمت ۱۳/۹۸ درصدی در هفته‌ی اخیر، اکنون با ارزش ۴۱۳/۴۹ دلار در سایت کوین‌مارکت‌کپ لیست شده است.

گزیده‌ خبرهای قیمت اتر را در ادامه می‌خوانید:

  • رمزارز اتر اخیرا توانست سطوح مقاومتی ۴۰۰ الی ۴۱۰ دلار را بشکند.
  • قیمت اتر اخیرا به بالای ۴۲۲ دلار رسید و در حال حاضر نمودار آن بالای میانگین متحرک ساده‌ی ۱۰۰ روزه‌اش قرار دارد.
  • به نظر می‌رسد که ETH در یک روند صعودی و با سطح حمایت ۴۱۱ دلار قرار خواهد گرفت.
  • ممکن است که قیمت اتر به بیش از ۴۲۰ دلار هم برسد، مگر اینکه این رمزارز، یک اصلاح قیمتی به سمتِ سطح ۴۰۰ دلار انجام دهد.

اتر

اتریوم اخیرا در یک روند صعودی قرار گرفت و توانست سطح مقاومتی ۴۰۰ دلار را رد کند و به بالای میانگین متحرک ساده‌ی ۱۰۰ روزه‌اش برسد. گفتنی است که این روند صعودی می‌توانست تا سطح مقاومتی ۴۲۰ دلار هم ادامه پیدا کند.

با مرور نمودارهای قیمت اتر می‌بینیم که این رمزارز پیش از این‌که یک اصلاح قیمتی انجام دهد، یک روند صعودی با تارگت ۴۲۲ دلار را آغاز کرده بود. با این حال این روند صعودی شکست خورد و یک اصلاح قیمتی تا زیر سطح ۴۱۵ دلار در نمودار اتر رخ داد.

در حال حاضر قیمت این رمزارز، بالای سطح حمایتی ۴۱۰ دلار قرار دارد و این می‌تواند آغاز یک روند صعودی با سطح حمایتی ۴۱۱ دلار باشد. ولی اگر این رمزارز به زیر خط‌ روند، یک برک انجام دهد یا نتواند سطح مقاومتی۴۲۰ دلار را رد کند وارد یک اصلاح قیمت می‌شود که می‌تواند تا زیر سطح حمایت ۴۰۶ دلاری ادامه داشته باشد.

با این حال ممکن است این رمزارز تا بالای سطوح مقاومتی ۴۱۵ و حتی ۴۲۰ دلار هم پیش برود و یک برک بالای سطح ۴۲۲ دلار، می‌تواند اتر را در میان‌مدت تا سطوح ۴۳۰ و ۴۳۵ دلار پیش ببرد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.