روند صعودی کریپتو در ۲ ماه آینده: احتمال افزایش قیمت‌ها چقدر است؟

روند پرقدرت صعودی کریپتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ مهر ۱۴۰۰

آقای پال نمودارهایی را به اشتراک گذاشته تا مرحله پویایی بازار رمزارزها را نشان داده و توضیح دهد که چرا بازار برای گاوها شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. وی روند صعودی قوی را در ماه‌های آینده برای بازار کریپتو احتمال می‌دهد. برای اطلاع از جزئیات خبر روند صعودی کریپتو در ۲ ماه آینده با بیتستان همراه باشید.

روند صعودی کریپتو در ۲ ماه آینده

امروز در ۳ اکتبر ۲۰۲۱، آقای پال نمودار سرمایه خالص بازار ارزهای رمزنگاری شده را در مقیاس لگاریتمی نشان داد.

روند صعودی کریپتو در ۲ ماه آینده

بر اساس این نمودار، ارزش بازارهای ارزهای دیجیتال محدوده پایینی کانال صعودی را لمس کرده و این کانال از روند صعودی پشتیبانی می‌کند. بنابراین روند صعودی تایید شده است. بازارهای مالی طی ماه‌های آینده می‌توانند ۳ الی ۶ برابر رشد کنند.

کل بخش تقریبا آماده خروج از مرحله “خرید بیش از حد” خود و ورود به یک دوره “فروش بیش از حد” است. به همین دلیل است که این اقتصاددان انتظار دارد در ۲۰۲۲ سرمایه‌گذاری در رمزارزها سریع افزایش یابد.

بر اساس داده‌های coinmarketcap، سرمایه کل بخش ارزهای رمزنگاری شده بیش از ۲٫۱۳ تریلیون دلار است که ۱۶ درصد کمتر از بالاترین رکود تاریخ ثبت شده در ۱۲ مه ۲۰۲۱ است.

فنجان و دسته غول پیکر

آقای پال اشاره کرد که در تجزیه و تحلیل نمودار، متوجه الگوی فنجان و دسته بزرگ شده است.

وی می‌گوید این نمودار پس از عبور از سطح ۹۰۰ میلیارد دلار صعودی شد. بنابراین همه ارزهای رمزنگاری شده به نظر او “پیچ خورده” هستند.

همانطور که قبلا هم توسط u.today منتشر شده بود، برخی از شاخص‌های زنجیره‌ای تایید می‌کنند که نهنگ‌ها و دارندگان بلندمدت رمزارزها در آخرین افت بیت کوین، به طور تهاجمی رمزارزها را خریده‌اند.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.