کاربران شیبا اینو، بنیان‌گذار دوج کوین را کلافه کردند!

کلافگی بنیان‌گذار دوج کوین از دست کاربران شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ آبان ۱۴۰۰

بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Dogecoin، در توییتر اعلام کرده که هیچ ارتباطی با پروژه رمزارز شیبااینو ندارد و از افراد سرمایه‌گذار در این رمزارز خواسته که در این رابطه به وی پیامی ارسال نکنند. ارسال پیام‌های بیش از حد موجب کلافگی بنیان‌گذار دوج کوین از دست کاربران شیبا اینو شده است که در این خبر از بیتستان قصد داریم به آن بپردازیم.

بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Dogecoin، در توییتر گفته است که قطعاً از ارز رمزنگاری Shiba Inu فاصله گرفته است. مارکوس که در سال ۲۰۱۳ یکی از بنیانگذاران اصلی این میم‌کوین بود، تاکید کرده است که هیچ ارتباطی با این ارز (شیباابنو) در زنجیره ندارد.

این مهندس نرم افزار ادعا می‌کند که مجبور شده است یک فرم تماس را از وب سایت خود حذف کند، زیرا کاربران شیبااینو بیش از حد پیام ارسال کرده‌اند و موجب بروز مشکلاتی برای آن شده‌اند.

کلافگی بنیان‌گذار دوج کوین از دست کاربران شیبا اینو

ارزش بازار دوج کوین به بیش از ۹۰ میلیارد دلار رسید و برخی از سرمایه‌گذاران اولیه خود را فوق‌العاده ثروتمند کرد. با این حال، بنیانگذاران این میم‌کوین ادعا کردند که از توسعه چنین کوینی هیچ سودی به دست نیاوردند.

به طوری که در ماه فوریه، مارکوس فاش کرد که بعد از دست دادن شغل خود و مواجه شدن با مشکلات مالی، سهام Dogecoin خود را در سال ۲۰۱۵ فروخت تا یک هوندا سیویک کارکرده بخرد.

این برنامه نویس ۳۸ ساله با وجود نداشتن سهمی در این پروژه، هنوز در توییتر به عنوان شیبتوشی ناکاموتو شناخته می‌شود و هنوز هم که هنوز است، با جامعه دوج‌کوین ارتباط دارد.

حساب کاربری او دارای بیش از ۶۷۸,۰۰۰ فالوور است، از دنبال کنندگان مشهور پیج وی، می‌توان به ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اشاره کرد. مارکوس به طور مکرر با ثروتمندترین مرد جهان در توییتر ارتباط برقرار می‌کند.

در زیر می‌توانید خبر لیست شدن شیبا اینو در کارگزاری آنلاین Wealthsimple را بخوانید

لیست شدن شیبا اینو در کارگزاری آنلاین Wealthsimple

انتقاد بنیان گذار سابق دوج کوین از ثروتمندان حوزه ارزهای دیجیتال:

جکسون پالمر، مهندس نرم‌افزار استرالیایی که به همراه مارکوس این میم‌کوین را پایه‌گذاری کردند، تصمیم گرفت به طور کامل روابط خود را با Dogecoin و جامعه گسترده‌تر ارزهای دیجیتال قطع کند.

پالمر در یک پیام کوبنده توییتری که در ماه جولای منتشر کرد، نوشت که این صنعت توسط کارتل قدرتمندی از افراد ثروتمند کنترل می‌شود و تنها هدف آن، دریافت پول از افراد ساده لوح است.

در ماه مه، زمانی که Dogecoin در اوج محبوبیت خود قرار داشت، یکی از بنیانگذاران خارج شده از سیستم Dogecoin، ماسک را با عنوان دزد و فریبنده خود شیفته مورد انتقاد قرار داد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
دوج کوین شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.