افزایش ۹ درصدی قیمت دوج کوین: علت اصلی این رشد قیمت چیست؟

افزایش ۹ درصدی قیمت دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ دی ۱۴۰۱

بیتستان: روی آوردن نهنگ‌های BSC به بزرگترین میم‌کوین بازار، باعث افزایش ۹ درصدی قیمت دوج کوین شد که این قضیه می‌تواند برای آینده‌ی این رمزارز بسیار مهم باشد.

افزایش ۹ درصدی قیمت دوج کوین

دوج کوین شروع به جذب بزرگترین نهنگ‌های صنعت رمزنگاری کرده و این قضیه باعث شد که ارزش آن بیشتر از ۹ درصد افزایش یابد. طبق پست اخیر WhalestatsBSC رمزارز Dogecoin یکی از ۱۰رمزارز معاملاتی ۵۰۰ کیف‌پول بزرگ زنجیره هوشمند بایننس است.

دوج‌کوین به لیست آلتکوین‌های محبوبی مثل XRP ،FIL و LUNA که روی BNB Chain به طور مداوم معامله می‌شوند، پیوست. طبق  آمار ارائه شده توسط WhaleStats، توکن XRP در حال حاضر پرمعامله‌ترین و ETH پرفروش‌ترین ارز دیجیتال در بین این نهنگ‌ها است.

افزایش ۹ درصدی قیمت دوج کوین

دوج‌کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته رشد قابل توجهی را از خود نشان داده است. از ۸ ژانویه، این رمزارز ۹/۱۰ درصد جهش داشته و به سطح ۰/۰۷۸۳ دلار رسید، با این حال یک عقب نشینی جزئی هم داشت. DOGE اکنون در صرافی بایننس با قیمت ۰/۰۷۷۸ دلار معامله می‌شود.

طبق آماری که Bitpay آخر هفته منتشر کرده، Dogecoin چهارمین دارایی دیجیتال محبوب در میان کاربران این پلتفرم بعد از Bitcoin (BTC) ،Ethereum (ETH) و Bitcoin Cash (BCH) بوده است.

منبع: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.