قیمت DOGE نزدیک به 65 درصد رشد کرد!

رشد 65 درصدی قیمت DOGE
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: با توجه به داد‌ه‌های منتشر شده، قیمت DOGE در یک هفته نزدیک به 65 درصد رشد کرده و همین رشد موجب شده تا توجه سرمایه‌گذاران به سمت این میم‌کوین جلب شود. به دنبال رشد 65 درصدی قیمت DOGE ارزش بازار این میم‌کوین نیز رشد کرد و به 20 میلیارد دلار رسید.

رشد 65 درصدی قیمت DOGE

با توجه به داده‌های Coinmarketcap، قیمت میم‌کوین doge تنها در یک هفته اخیر نزدیک به 65 درصد رشد کرده است. در حال حاضر رشد هفتگی این میم‌کوین با افت جزئی به 57 درصد رسیده و DOGE در محدوده‌ی 0.1349 دلار معامله می‌شود.

جالب است بدانید که در دوم مارس یکی از تحلیلگران سرشناس بازار، پیش بینی کرده بود که قیمت این میم‌کوین بیش از 135 درصد رشد خواهد کرد. اگر این پیش‌بینی درست باشد، قیمت به 0.265 دلار خواهد رسید.

به گفته فعالان بازار، سطح مقاومت تعیین شده برای این میم‌کوین 0.143 دلار است. در صورت شکست این سطح، احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

رشد 65 درصدی قیمت DOGE

با توجه به داده‌های Santiment، حجم اجتماعی و نسبت MVRV این میم‌کوین افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش مداوم قیمت است.

با وجود این رشد، همچنان برخی از شاخص‌ها روند نزولی را برای دوج‌کوین نشان می‌دهند. برای مثال بهره باز DOGE کاهش یافته است.

رشد 65 درصدی قیمت DOGE

قیمت DOGE امروز به حد بالایی باندهای بولینگر رسید، در حالی که شاخص قدرت نسبی آن (RSI) در منطقه خرید بیش از حد بود. این نشان می‌دهد که فشار فروش در روزهای آینده افزایش می‌یابد.

رشد 65 درصدی قیمت DOGE

منبع: ambcrypto

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.