بیت کوین به سطح ۳۰ هزار دلار رسید: این رشد ادامه خواهد داشت؟

رسیدن بیت کوین به سطح ۳۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: بیت‌کوین بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ به قیمت ۳۰ هزار دلار رسید. رسیدن بیت کوین به سطح ۳۰ هزار دلار بدون شک تاثیر زیادی روی بازار آلت‌کوین‌ها خواهد گذاشت.

رسیدن بیت کوین به سطح ۳۰ هزار دلار

بیت‌کوین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ به سطح ۳۰ هزار دلار رسیده. 30 هزار دلار بالاترین سطح قیمتی محسوب می‌شود که در سال ۲۰۲۳ این رمزارز به خود دیده است.

طبق داده‌های Coingecke، قیمت این رمزارز  در حال حاضر از ۳۰ هزار دلار فراتر رفته و در نزدیکی سطح ۳۰,۲۰۰ دلار معامله می‌شود. در نمودار 30 روزه نیز می‌توان مشاهده کرد که این رمزارز ۴۶ درصد رشد کرده است.

رسیدن بیت کوین به سطح ۳۰ هزار دلار

برخی از تحلیلگران پیش بینی کردند که بیت‌کوین پس از ارائه گزارشاتی در رابطه با شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) در ۱۲ آوریل، وارد یک روند نزولی خواهد شد.

از هفته گذشته، شاخص ترس و طمع این رمزارز در منطقه “طمع” باقی مانده. بر اساس این شاخص، خرید بیش از اندازه بیت‌کوین در ۱۱ آوریل ناشی از طمعی بود که سرمایه‌گذاران داشتند.

رسیدن بیت کوین به سطح ۳۰ هزار دلار

مایکل سیلر، موسس و رئیس اجرایی شرکت هوش تجاری MicroStrategy، مدافع صریح بیت‌کوین بوده و مسئولیت شرکت‌ها را در پذیرش ارز دیجیتال به عنوان یک دارایی استراتژیک بر عهده دارد.

قابل ذکر است که شرکت MicroStrategy به ذخیره بیت‌کوین علاقه زیادی داشته و در حال حاضر ۱۴۰,۰۰۰ بیت کوین به ارزش ۴/۱۷ میلیارد دلار در اختیار دارد. با میانگین قیمت تقریبا ۲۹,۸۰۳ دلار برای هر توکن، در حال حاضر شرکت MicroStrategy در سرمایه گذاری خود سود کرده است.

رسیدن بیت کوین به سطح ۳۰ هزار دلار

جالب است بدانید که شرکت MicroStrategy از آگوست ۲۰۲۲ شروع به ذخیره بیت‌کوین و افزایش دارایی‌های دیجیتالی خود کرده است.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.