آیا قیمت دوج‌کوین به ۰/۱۵ دلار خواهد رسید؟

احتمال رسیدن قیمت دوج کوین به ۰/۱۵ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ آذر ۱۴۰۱

بیتستان: نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال بر قیمت بسیاری از آلت‌کوین‌ها تأثیر گذاشته، به طوری که برخی از این آلت‌کوین‌ها وارد یک روند نزولی شدید شده‌اند. در این بین دوج‌کوین یکی از آلت‌کوین‌هایی است که تلاش می‌کند تا دوباره به روند صعودی خود باز گردد. به همین جهت، قیمت این توکن به بالای سطح ۰/۰۸ دلار رسیده و اگر این رمزارز روند صعودی ادامه داشته باشد، احتمال رسیدن قیمت دوج کوین به ۰/۱۵ دلار بالا خواهد بود.

قیمت DOGE در حال حاضر بالاتر از ۰/۰۸ دلار قرار دارد. اگر این رمزارز روند فعلی خود را ادامه دهد و همچنان در مسیر صعودی قرار داشته باشد، به احتمال زیاد بتواند تا ۰/۱۵ دلار رشد خواهد کرد.

در هفته‌های اخیر، Dogecoin (DOGE) عملکرد بسیار عالی از خود نشان داده، به طوری که برخی از سرمایه‌گذاران سود ۱۵۰ درصدی کسب کردند. سود ۱۵۰ درصدی، باعث افزایش اعتماد معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به این رمزارز نیز شد.

تحلیل قیمت Dogecoin (DOGE) در نمودار هفتگی

نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی بر قیمت دوج‌کوین (DOGE) و بسیاری از آلت‌کوین‌های دیگر تأثیر گذاشته است. بسیاری از این آلت‌کوین‌ها برای بقای خود تلاش می‌کنند، ولی همچنان در روند نزولی هستند

قیمت دوج‌کوین پس از فاجعه‌ی FTX شدیدا کاهش یافت و به ۰/۰۵ دلار رسید، و حتی پیش‌بینی شده بود که این رمزارز تا ۰/۰۳ دلار نیز افت می‌کند.

با این حال دوج‌کوین توانست در چند روز گذشته روند صعودی مناسبی در پیش گرفته و سطح ۰/۰۸ دلاری خود را بشکند که این قضیه می‌تواند نشانه خوبی برای سرمایه‌گذاران این رمزارز باشد.

با عبور دوج‌کوین از سطح ۰/۰۸ دلار احتمال افزایش قیمت این رمزارز تا ۰/۱۵ وجود دارد. در حال حاضر سطح مقاومت روزانه دوج‌کوین  ۰/۰۹۵ دلار و سطح پشتیبانی یا حمایت روزانه آن نیز ۰/۰۸ دلار است.

منبع: newsbtc

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.