سرعت پردازش تراکنش‌ها در شبکه الگوراند ۵ برابر شد

افرایش ۵ برابری سرعت پردازش تراکنش ها در شبکه الگوراند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱

شبکه الگوراند ارتقا یافت. این ارتقا باعث افزایش ۵ برابری سرعت پردازش تراکنش ها در شبکه الگوراند شد. در نظر داشته باشید که ارتقا اخیر الگوراند علاوه بر سرعت تراکنش، ظرفیت پردازش و عملکرد بلاک‌چین را نیز بهبود بخشیده است. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

شبکه الگوراند با ارتقای خود، سرعت  تراکنش، ظرفیت پردازش و عملکرد بلاک‌چین را بهبود بخشیده است. در این ارتقا ارتباطات trustless نیز به این شبکه اضافه شده است.

بلاک‌چین اثبات سهام خالص الگوراند (PPoS)، ارتباطات زنجیره‌ای trustless را در آخرین ارتقاء پروتکل خود معرفی کرد. پس از ارتقا سرعت پردازش تراکنش‌های از ۱۲۰۰ به ۶۰۰۰ تراکنش در ثانیه افزایش یافت.

در این ارتقا ابزارهای جدیدی برای توسعه‌دهندگان نیز معرفی شد. همچنین قابلیت جدید زنجیره‌ای برای برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) در حال اجرا در Algorand طراحی شد.

قابلیت جدید یکی از ویژگی‌های کلیدی الگوریتم PPoS در شبکه الگوراند است که در آن اعتبارسنجی‌های شبکه جدا از مقدار توکن‌های Algorand (ALGO) به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند.

طبق پست اخیر الگوراند، قابلیت State Proofs در این ارتقا به DAppها در سایر بلاک‌چین‌ها اجازه می‌دهند تا تراکنش‌های Algorand را با ارتباط trustless تأیید کنند. این ارتقا همچنین اندازه بلوک‌ها را به ۵ مگابایت افزایش و تاخیر بلوک را به زیر ۴ ثانیه کاهش داده است.

معرفی State Proofs در شبکه الگوراند، به این شبکه اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از واسطه، به طور ایمن به شبکه‌های بلاک‌چین مختلف متصل شود. قابلیت اتصال زنجیره‌ای عمدتاً توسط پل‌های زنجیره‌ای و شبکه‌های اعتبارسنجی که در زمان‌های اخیر مورد سوء استفاده‌های زیادی قرار گرفته‌اند، تامین می‌شود.

افرایش ۵ برابری سرعت پردازش تراکنش ها در شبکه الگوراند

استفاده از پل‌های زنجیره‌ای در سال ۲۰۲۲ منجر به ضرر بیش از ۲ میلیارد دلاری به کاربران و شبکه اصلی شده است.

سخنان پائول ریگل در مورد ارتقا الگوراند

پائول ریگل (Paul Riegle)، مدیر ارشد محصولات Algorand، ارتقا اخیر شبکه را به عنوان یک گام مهم در تسهیل رشد پلتفرم‌های Web3 دانست و بیان کرد:

قابلیت State Proofs که یک ویژگی امنیتی بین بلاک‌چین‌ها است، روند امروزی بلاک‌چین‌ها را تغییر خواهد داد.

با توجه به اینکه اتریوم در آستانه ادغام شبکه و تبدیل آن از اثبات کار به اثبات سهام (PoS) قرار دارد، می‌توان گفت ارتقاء Algorand به موقع انجام شده است. تبدیل اتریوم به PoS قرار است مقیاس پذیری و کارایی شبکه را به شدت بهبود ببخشد.

منبع: cointelegraph

الگوراند
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.