ALGO
Algorand - الگوراند
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

الگوراند چیست؟

پروژه ارز دیجیتال الگوراند (Algorand) در سال ۲۰۱۹ توسط سیلویو میکالی (Silvio Micali) از افراد شناخته شده در حوزه بلاکچین راه‌اندازی شده است. این شبکه به‌منظور ایجاد یک پلتفرم اقتصاد دیجیتال بدون مرز ایجاد شد. در شبکه الگوراند کاربران برای انجام تراکنش نیاز به تاییدیه و مجوز ندارند و تمامی اعضای شبکه با در اختیار داشتن توکن بومی الگوراند با نماد اختصاری ALGO، در این سیستم حق رای دارند و می‌توانند در تمامی تصمیم‌گیری‌های شبکه شرکت داشته باشند. الگوراند یک شبکه ارز دیجیتال کاملا دموکراتیک است که اهدافی چون بهبود مقیاس‌پذیری تراکنش‌های رمزارز و ارتقا امنیت این تراکنش‌‌ها را دنبال می‌کند. این شبکه قابلیت اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) و قراردادهای هوشمند را نیز ارائه می‌دهد. کاربران برای پرداخت هزینه خدمات بلاکچین الگوراند باید از رمزارز ALGO استفاده کنند.

خرید الگوراند

برای خرید ارز دیجیتال Algorand می‌توانید با مراجعه به پنل معاملاتی بیتستان در کوتاه‌ترین زمان با حداقل پرداختی ۱ میلیون تومان، اقدام کنید. رابط کاربری ساده سامانه ما این امکان را برای تمامی افراد فراهم کرده است که بدون نیاز به دانشی خاص بتوانند در بازار کریپتوکارنسی خرید و فروش انجام دهند. برای اطلاع از نوسانات بازار کریپتوکارنسی، همچنین یادگیری کامل و دقیق نحوه معامله صحیح در دنیای ارزهای دیجیتال، می‌توانید مقالات تحلیلی، آموزشی و خبری وبلاگ بیتستان را مطالعه کنید. در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی آنلاین بیتستان در تماس باشید و پرسش‌های خود در رابطه با ارز ALGO‌ و سایر رمزارزهای موجود در فهرست معاملاتی بیتستان را با آن‌ها مطرح کنید.

فروش الگوراند

چنان‌چه قصد فروش ارزهای ALGO خود را دارید، یا قصد دارید موجودی رمزارز ALGO خود را به رمزارز دیگری تبدیل کنید؛ در پنل معاملاتی بیتستان می‌توانید به‌سادگی و در مدت زمانی کوتاه این تبادلات را انجام دهید. پنل بیتستان به‌گونه‌ای طراحی شده است که افراد مبتدی تا حرفه‌ای به‌راحتی می‌توانند معاملات خود را در این بستر انجام دهند. اگر در زمان انجام تراکنش یا قبل و بعد از آن نیاز به کمک داشتید یا در صورت مطرح شدن پرسشی پیرامون ارز دیجیتال الگوراند یا سایر رمزارزها، در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید از طریق آیکون چت آنلاین با همکاران ما در بخش پشتیبانی در تماس باشید.

اخبار و تحلیل‌های الگوراند

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان