کارمزد خرید رمزارز از BitPay حذف شد!

حذف کارمزد خرید رمزارز از BitPay
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آذر ۱۴۰۰

بیت‌پی از جمله پلتفرم‌های پرداختی است که در دنیای ارزهای دیجیتال کاربران زیادی دارد، در حال حاضر اخبار منتشر شده از منابع رسمی، خبر از حذف کارمزد خرید رمزارز از BitPay می‌دهند. بیت‌پی اعلام کرده است که کاربران می‌توانند شیبااینو، دوج‌کوین و کوین‌های دیگر را بدون کارمزد در داخل این پلتفرم خریداری کنند. با بیتستان همراه باشید.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در 20 دسامبر 2021، شرکت بیت‌پی که در آتلانتا مستقر شده، با شرکت Simplex (از جمله شرکت‌های فعال در حوزه خرید رمزارز با استفاده از پول فیات) وارد همکاری شده است تا امکان خرید ارزهای رمزنگاری شده بدون کارمزد را برای کاربران آمریکایی ممکن سازد.

کاربران کیف پول بیت‌پی می‌توانند از پلتفرم‌هایی مثل Apple Pay و Google Pay و همچنین کارت‌های نقدی صادر شده توسط خود BitPay، تعداد زیادی ارز دیجیتال خریداری کنند.

مدیرعامل سیمپلکس در رابطه با این همکاری می‌گوید که مشارکت صورت گرفته، موانع موجود برای ورود کاربران جدید به دنیای ارزهای دیجیتال را کاهش می‌دهد و این امکان را به وجود می‌آورد تا بدون هیچ گونه هزینه‌ی اضافی و کارمزدی، وارد دنیای کریپتوکارنسی شوند.

از طریق همکاری با BitPay، ما هزینه‌هایی که با نام کارمزد شناخته می‌شوند را برای کاربران حذف می‌کنیم تا هرکسی، در هر مکانی، این فرصت را داشته باشد که وارد فضای رمزنگاری شود.

پشتیبانیBitPay از Shiba Inu:

مجموعه ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در بیت‌پی شامل Shiba Inu (SHIB)، بیت‌کوین (BTC)، اتر (ETH)، Dogecoin (DOGE)، لایت‌کوین (LTC)، بیت‌کوین کش (BCH) و چندین استیبل‌کوین می‌شود. این شرکت، میم‌کوین SHIB  را در اوایل ماه جاری به دلیل تقاضای بسیار زیاد، لیست کرد.

BitPay جدای از امکان خرید و معامله کردن ارزهای رمزنگاری شده، از کارت‌های هدیه نیز پشتیبانی می‌کند.

فعالیت‌های Simplex در چند ماهه اخیر:

همانطور که U.Today گزارش داده، Simplex در اوایل سال جاری توسط شرکت کانادایی Nuvei به مبلغ 250 میلیون دلار خریداری شد. هفته گذشته، Nuvei اعلام کرد که کارت‌های نقدی مبتنی بر دارایی‌های کریپتو را در سراسر اتحادیه اروپا و بریتانیا راه‌اندازی خواهد کرد.

منبع: u.today

شیبا اینو دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.