جاون مارکز: قیمت دوج‌کوین به 17 دلار می‌رسد!

پیش بینی رسیدن قیمت دوج کوین به 17 دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: اخیرا جاون مارکز، یکی از تحلیلگران سرشناس بازار ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی جالبی را برای دوج‌کوین مطرح نموده. به گفته این تحلیلگر DOGE در آینده‌ای نه چندان دور به سطح 17 دلاری دست پیدا خواهد کرد. پیش بینی رسیدن قیمت دوج کوین به 17 دلار با توجه به روندهای پیشین این میم‌کوین مطرح شده است.

پیش بینی رسیدن قیمت دوج کوین به 17 دلار

تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، جاون مارکز، پیش‌بینی جالبی را برای دوج‌کوین مطرح کرده. این تحلیلگر ادعا می‌کند که این میم‌کوین برجسته می‌تواند تا سطح 17 دلار رشد کند.

مارکز نموداری را در اکانت X خود به اشتراک گذاشته که در آن پیش بینی می‌کرد، دوج‌کوین می‌تواند رشد 21700 درصدی داشته و به 17 دلار برسد. این تحلیلگر پیش‌بینی خود را بر اساس روند صعودی تاریخی دوج‌کوین انجام داده است.

گفته می‌شود دوج‌کوین در روند صعودی 2017 رشد بیش از 7100 درصدی داشت. شایان ذکر است که در  سال 2021 نیز رشد 22800 درصدی را تجربه کرده بود. با توجه به روندهای قبل این میم‌کوین، مارکس معتقد است که دوج‌کوین در این دوره نسبت به سال 2021 رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد.

با این حال، برخی از دنبال کنندگان او بر این باورند که بعید است دوج‌کوین چنین رشدی را تجربه کند؛ زیرا بر اساس عرضه در گردش فعلی، با این رشد ارزش بازار این میم‌کوین باید به 2 تریلیون دلار برسد.

سایر تحلیلگران کریپتو نیز قبلا پیش‌بینی‌های جالبی در مورد روند صعودی دوج‌کوین مطرح کرده بودند.

به عنوان مثال، تحلیلگر بازار به نام کوین پیش‌بینی می‌کند که قیمت این میم‌کوین می‌تواند در آلت سیزن امسال، به بیش از 3 دلار برسد. او نیز این پیش‌بینی را با اشاره به عملکرد قیمت دوج‌کوین در چرخه‌های قبلی انجام داده بود.

منبع: newsbtc

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.