پیتر برانت: دوج‌کوین وارد روند صعودی جدیدی شده است

پیش بینی پیتر برانت در مورد ورود دوج کوین به روند صعودی جدید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ آبان ۱۴۰۱

پیتر برانت مدعی است که دوره‌ی بازار خرسی (منفی) دوج‌کوین به پایان رسیده. حال این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمده که آیا دوج‌کوین به فرصت جدیدی برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است یا خیر؟ با بیتستان همراه باشید تا به پیش بینی پیتر برانت در مورد ورود دوج کوین به روند صعودی جدید بیشتر بپردازیم.

پیش بینی پیتر برانت در مورد ورود دوج کوین به روند صعودی جدید

به گفته‌ی پیتر برانت، تاجر بزرگ ارزهای دیجیتال، بازار نزولی Dogecoin به پایان رسیده و این رمزارز روند صعودی جدیدی را در پیش گرفته است.

پیش بینی پیتر برانت در مورد ورود دوج کوین به روند صعودی جدید

پیتر برانت با ارسال پیامی در توییتر خود به این قضیه که دوج‌کوین وارد چرخه صعودی شده، اشاره کرد. این رمزارز بیش از یک سال بود که در وضعیت خرسی یا نزولی قرار داشت.

در اوایل سال ۲۰۲۱ دوج‌کوین، روند صعودی شدیدی در پیش گرفته بود، به طوری که ارزش بازار آن به ۹۰ میلیارد دلار نیز سقوط کرده بود. البته این روند فقط تا ماه می ۲۰۲۱ ادامه داشت و بعد از آن روند نزولی آغاز شد.

طبق داده‌ها CoinGecko، دوج‌کوین بار دیگر وارد یک روند صعودی جدید شده و طی هفته‌ی گذشته ارزش آن بیش از ۹۴ درصد افزایش یافته است.

البته باید به این نکته اشاره کرد که دوج‌کوین هنوز هم از رکورد ۰/۷۳۱۵۷۸ دلاری خود فاصله زیادی دارد. این بدان معنی است، کسانی که این ارز دیجیتال را در اوج قیمتی ذکر شده خریداری کرده‌اند، هنوز با ضررهای هنگفتی مواجه هستند.

البته شرایط فعلی این ارز دیجیتال می‌تواند یک فرصت خرید جذاب برای کسانی باشد که فکر می‌کنند خبر خرید توییتر توسط ایلان ماسک می‌تواند باعث افزایش قیمت این رمزارز شود.

منبع: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.