با افزایش فشار فروش رمزارزها در بازار، ارزش تتر در برابر دلار کاهش یافت

کاهش ارزش تتر در برابر دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

تتر، بزرگ‌ترین استیبل‌کوین بازار ارزهای دیجیتال روز پنجشنبه در برابر دلار سقوط کرد. کاهش ارزش تتر در برابر دلار با افزایش فشار فروش در بازار ارزهای دیجیتال رخ داده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

کاهش ارزش تتر در برابر دلار

بزرگ‌ترین استیبل کوین بازار ارزهای دیجیتال تتر، روز پنجشنبه با تشدید فروش، در برابر دلار سقوط کرد و قیمت آن به زیر یک دلار آمریکا رسید. در ساعت ۲:۵۵ بامداد به وقت GMT 0655 این ارز دیجیتال بیش از ۲/۲۵ درصد افت کرد و به قیمت ۹۷/۲۵ دلار معامله شد.

فعلا هیچ دلیلی برای فروش تتر توسط سرمایه‌گذاران ارائه نشده است. نا گفته نماند که در چند روز اخیر با سقوط TerraUSD و توکن لونا، سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال غافلگیر شده‌اند.

برخلاف ترا، مالک و صادر کننده تتر همیشه براین باور بود که این ارز دیجیتال توسط ذخایر دلاری پشتیبانی می‌شود. ترا نیز توسط ذخیره‌ای متشکل از بیت‌کوین پشتیبانی شده که در این هفته قیمت آن به کف ۱۷ ماهه خود سقوط کرده است.

تتر به صورت کاملا فراگیر در بازار ارزهای دیجیتال برای تبادل رمزارزها استفاده می‌شود. ارزش بازار آن نیز بیش از ۸۰ میلیارد دلار است.

گفتنی است که نهادهای مقرراتی و مالی جهان در رابطه با استیبل‌کوین‌ها ابزار نگرانی کرده بودند. براساس گفته آن‌ها، امکان دارد استیبل‌کوین‌ها نتوانند ثبات همیشگی را حفظ کنند.

منبع: investing

تتر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.