500 نهنگ برتر اتریوم در حال خرید MATIC هستند

خرید توکن MATIC توسط ۵۰۰ نهنگ برتر اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

WhaleStats در گزارش اخیر خود خبر از خرید توکن MATIC توسط ۵۰۰ نهنگ برتر اتریوم داد. این توکن پس از افزایش ۱۰ درصدی در ارزش، توسط این نهنگ‌ها خریداری شد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

اخیرا ۵۰۰ نهنگ برتر اتریوم توکن MATIC به ارزش ۱ میلیون دلار خریداری کرده‌اند. این مقدار توکن MATIC در حال حاضر ۱۳ درصد از بازار را تشکیل می‌دهد.

نهنگ‌های برتر اتروم در شرایط فعلی بازار اکثر سرمایه‌های خود را در استیبل کوین‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند.

طبق سرویس ردیابی WhaleStats، توکن MATIC یکی از ۱۵ دارایی برتر کیف‌پول نهنگ‌های بزرگ است. همچنین بیش از ۲۰۰ میلیون دلار MATIC در حال حاضر توسط نهنگ‌های بزرگ نگهداری می‌شود.

بازار رو به بهبود ارزهای دیجیتال 

بازار رو به بهبود ارزهای دیجیتال

MATIC تنها توکنی نیست که ارزش آن بالا رفته است. اکثر آلت‌کوین‌ها پس از عبور بیت‌کوین از ۴۴۲۰۰ دلار، دوباره شروع به رشد کردند و ارزش آن‌ها دوباره بالا رفت. طبق گزارشات، آلت‌کوین‌هایی مانند Shiba Inu و Dogecoin در اول صف رشد قیمت قرار گرفته‌اند.

اخیرا توکن SHIB علیرغم این که از قیمت  ۰٫۰۰۰۰۳۵ دلار پایین‌تر آمده باز هم ارزش آن بیش از ۸ درصد افزایش داشته.

دوج‌کوین نیز از این قافله عقب نماند و ارزش آن ۱۲ درصد افزایش یافت ولی نتوانست این روند رو به رشد را ادامه دهد و دوباره ۲٫۵ درصد از ارزش خود را از دست داد.

در زمان انتشار این خبر، MATIC با قیمت ۱٫۸۰ دلار معامله می‌شود، در حالی که بازار به طور کلی با یک اصلاح جزئی مواجه است که باعث شد توکن ۱٫۵ درصد از ارزش خود را در ۲۴ ساعت گذشته از دست بدهد.

همچنین بیت‌کوین، در حال حاضر در قیمت ۴۴۳۳۲ دلارمعامله می‌شود.

منبع: u.today

اتریوم بیت کوین دوج کوین ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.