نهنگ‌ها همچنان در حال خرید شیبا اینو هستند

خرید ۵۳ میلیارد توکن شیبا اینو توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ دی ۱۴۰۰

به موجودی توکن‌های شیبااینوی نگهداری شده توسط نهنگ‌ها، ۵۳ میلیارد توکن، افزوده شد. یک نهنگ اتریوم این مقدار توکن شیبا را خریداری کرد و به کیف پول خود افزود. برای خواندن خبر خرید ۵۳ میلیارد توکن شیبا اینو توسط نهنگ ها با بیتستان همراه باشید.

خرید ۵۳ میلیارد توکن شیبا اینو توسط نهنگ ها

طبق گزارش WhaleStats، یک نهنگ اتریوم ۵۳ میلیارد توکن Shiba Inu به ارزش ۲,۰۰۸,۸۹۰ دلار را خریداری کرده و به دارایی‌های خود افزود. بر اساس معیارهای ارائه شده توسط وب‌سایت نظارت بر نهنگ‌ها، میانگین موجودی SHIB که توسط دارندگان بزرگ این توکن نگهداری می‌شود، ۸ درصد افزایش یافته است.

خرید ۵۳ میلیارد توکن شیبا اینو توسط نهنگ ها

قیمت شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۷ درصد افزایش پیدا کرده زیرا احساسات مثبت سرمایه‌گذاران در آستانه تعطیلات در سراسر بازارهای جهانی، گسترش یافته است.

به نظر می‌رسد انباشتگی نهنگ‌ها نیز نقش مهمی در افزایش ارزش شیبا اینو از ۲۰ دسامبر که ۰٫۰۰۰۰۲۸۲۰ دلار بوده، داشته باشد.

خرید ۵۳ میلیارد توکن شیبا اینو توسط نهنگ ها

گزارشات WhaleStats  خبر از افزایش ۸ درصدی میانگین موجودی SHIB نهنگ‌ها، می‌دهد. جریان خالص SHIB نیز ۶۲۹ درصد افزایش یافته است.

پرایس‌اکشن شیبا اینو

شیبا اینو امروز از پایین‌ترین سطح خود در ۲۰ دسامبر که ۰٫۰۰۰۰۲۸۲۰ دلار بود به قیمت ۰٫۰۰۰۰۴۰ دلار رسید. البته با یک عقب نشینی جزئی در حال حاضر در محدوده ۰٫۰۰۰۰۳۸۵۰ دلار معامله می‌شود.

شبکه Shiba Inu نیز با استقبال از بیش از ۸۵۲۹۳ کاربر جدید در حال رشد است و تعداد کاربران فعلی به ۱,۰۸۵,۲۹۳ رسیده.

افزایش تعداد کاربران ممکن است از نظر قیمت در بازار تأثیر فوری روی یک توکن نداشته باشد، اما از نظر رشد بنیادی، این معیار در آینده این دارایی‌ها تعیین کننده است.

بر اساس گزارش کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، شیبا اینو با ارزش بازار ۲۱٫۰۵ میلیارد دلار، همچنان جایگاه سیزدهم را در میان ارزهای دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار دارد.

منبع: u.today

اتریوم شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.