یک نهنگ بزرگ بازار، ۳۸ میلیون دلار شیبا اینو خرید

خرید ۳۸ میلیون دلار شیبا اینو توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آذر ۱۴۰۰

رمزارز شیبااینو به تازگی توجه بسیاری از نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. به عنوان مثال در جدیدترین اقدامی که از سوی نهنگ‌های بازار صورت گرفته، ۳۸ میلیون دلار شیبااینو خریداری شده است. ۳۸ میلیون دلار شیبااینو معادل حدود ۸۵۰ میلیارد توکن SHIB می‌شود. با بیتستان همراه باشید تا به خبر خرید ۳۸ میلیون دلار شیبا اینو توسط یک نهنگ و تاثیر آن در بازار این رمزارز بپردازیم.

خرید ۳۸ میلیون دلار شیبا اینو توسط یک نهنگ

یک نهنگ بازار ارزهای دیجیتال، ۳۸ میلیون دلار رمزارز شیبااینو خریداری کرد. این معامله ۱۵ ساعت پیش انجام شده، در حالی که توکن به تازگی اصلاح خود را آغاز کرده بود و با قیمت ۰/۰۰۰۰۴۸ دلار معامله می‌شد. متأسفانه چنین خرید بزرگی نتوانست SHIB را به سمت بالا سوق دهد و به روند صعودی برساند.

با ورود نهنگ های بیشتر به بازار، زمینه بنیادی Shib به طور مداوم در حال توسعه است. بر اساس برخی فعالیت‌هایی که مشاهده شده، به نظر می‌رسد قیمت در بازار برای عبور از منطقه ۰/۰۰۰۰۴۶ دلار تلاش می‌کند.

سایر نهنگ‌ها نیز با نگهداری بیش از ۲/۳ میلیارد دلار توکن در بازار رمزارز Shiba Inu باقی می‌مانند. جالب است بدانید که نهنگ‌ها قبلاً فقط حدود ۱/۸ میلیارد دلار از ارزش این بازار را در اختیار داشتند. این تغییر در روند اندکی پس از اصلاح بازار جهانی ارزهای دیجیتال ظاهر شده است.

ارزش دارایی نهنگ‌های شیبااینو افزایش یافت!

برای مشاهده جزئیات بیشتر، کلیک کنید

در زمان نگارش این خبر، شیبا به ارزش ۰/۰۰۰۰۴۶ دلار و با ۳ درصد زیان روزانه معامله می‌شود. علاوه بر این، این توکن ۱۵ درصد از بالاترین قیمت قبلی خود یعنی ۰/۰۰۰۰۵۴ افت کرده است. این توکن نتوانست به رالی خود ادامه دهد و معامله گران هنوز در مورد جهت قیمت این دارایی دیجیتال تصمیمی نگرفته‌اند.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.