کدام ارزهای دیجیتال بیشترین جستجو را در گوگل دارند؟ (۲۰۲۱)

اتریوم و دوج‌کوین در لیست بیشترین جستجوهای گوگل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: دو رمزارز محبوب اتریوم و دوج کوین در لیست بیشترین جستجوهای گوگل در سال ۲۰۲۱ قرار گرفتند. اما بیت‌کوین در این لیست رتبه‌بندی قرار نداشت. برای اطلاع از جزئیات خبر با ما همراه باشید.

اتریوم و دوج کوین در لیست بیشترین جستجوهای گوگل

براساس گزارشات ارائه شده، رمزارزهای اتریوم و دوج‌کوین در لیست پر جستجوترین عبارات گوگل در سال ۲۰۲۱ قرار گرفتند.

روز سه‌شنبه، گوگل لیست سالانه خود را برای برترین جستجوهای سال منتشر کرد. گوگل این فهرست را به چندین دسته از جمله اخبار، افراد، بازی‌ها، فیلم‌ها و موارد دیگر تقسیم کرده بود.

با توجه به این لیست، دوج‌کوین چهارمین عبارت جستجوی خبری محبوب در گوگل در سال ۲۰۲۱ بود. علاوه بر این عبارت قیمت اتریوم نیز در رتبه دهم این لیست قرار داشت.

علاوه بر اینکه رمزارزها در این لیست قرار داشتند عبارت‌هایی مانند افغانستان، سهام AMC، واکسن COVID-19، سهام GME  نیز وجود داشتند. در سال ۲۰۲۰ حتی یک ارز دیجیتال در لیست بیشترین جستجوهای گوگل قرار نداشت. قابل ذکر است که رمزارز محبوب بازار بیت‌کوین در هیچ‌یک از دسته‌های این جستجو قرار نگرفته بود.

اتریوم و دوج کوین در لیست بیشترین جستجوهای گوگل

دوج‌کوین که در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و به عنوان یکی از موفق‌ترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱  شناخته می‌شود، وارد لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر شده است.

بر اساس داده‌های CoinGecko، امسال قیمت دوج‌کوین افزایش یافته است. این رمزارز در یکسال گذشته، در مقایسه با رشد ۶۳۲ درصد اتریوم، تقریبا ۵۱۰۰ درصد رشد داشت.

منبع خبر: cointelegraph

دوج کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.