۳ رمزارزی که بیشترین جست و جو را در CoinGecko دارند!

پر جستجوترین توکن ها در CoinGecko
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ آبان ۱۴۰۰

با توجه به گزارشات اخیر، ارزش بازار جهانی کریپتو به ۳ تریلیون رسیده است. با توجه به این گزارش بسیاری از رمزارزهای بازار روند صعودی دارند، به طوری که سه رمزارز (FUSE) و Kadena (KDA) و Decentraland (MANA) بیشترین جستجو را در CoinGecko دارند. با بیتستان همراه باشید تا با پر جستجوترین توکن ها در CoinGecko آشنا شوید.

CoinGecko یکی از بزرگترین گردآورندگان داده‌های بازار ارزهای دیجیتال، Fuse (FUSE) ،Kadena (KDA) و Decentraland (MANA) را به عنوان سه توکنی که بیشترین میزان جستجو را داشتند، معرفی کرد.

Coingecko که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد، در حال حاضر ۱۰,۶۹۳ سکه و ۵۲۱ صرافی را رصد می‌کند. علاوه بر این Coingecko یکی از پربازدیدترین سایت‌ها برای سرمایه‌گذاران، تحلیلگران و کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستند، تبدیل شده است.

چین یکی از مقامات استانی را به دلیل نقض قانون ممنوعیت استخراج رمزرارزها اخراج کرد!

ادامه خبر را بخوانید

قیمت سه رمزارز پر جستجو در Coingecko

رمزارز FUSE در سال ۲۰۱۹ با هدف جایگزینی VISA ،PayPal ،Stripe و Square راه‌اندازی شده بود. ارز دیجیتال FUSE در حال حاضر با قیمت ۰,۴۲۲۴۸۲ دلار در هر واحد به فروش می‌رسد که نشان دهنده افزایش ۶۶/۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

ارزش بازار این رمزارز، ۵۳,۲۴۲,۳۷۵ دلار و حجم معاملات آن هم ۵,۵۰۱,۶۵ دلار است.

Kadena اکنون شصت و دومین دارایی دیجیتال با ارزش در CoinGecko است. این رمزارز نزدیک به ۲۶ دلار در هر واحد معمله می‌شود که دارای ارزش بازار ۳/۴ میلیارد دلاری و حجم معاملات تقریبا ۱۴۹,۴۷۹,۷۵۵ دلاری است.

ارز دیجیتال Decentraland (MANA) که در رتبه ۴۴ قرار دارد، در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸/۴ درصد رشد داشته و با قیمت ۳/۷۰ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار ۲۴ ساعته آن، ۴,۸۷۱,۵۱۷,۹۸۹ دلار است و حجم معاملاتی بیش از ۷/۷ میلیارد دلاری دارد. بسیاری از سرمایه‌گذاران امیدوارند که این ارز دیجیتال به ارزش ۴/۱۱ دلار هم برسد.

منبع خبر: coinquora

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.