چین یکی از مقامات استانی را به دلیل نقض قانون ممنوعیت استخراج رمزرارزها اخراج کرد

اخراج یکی از مقاماتی استانی چین به دلیل نقض ممنوعیت استخراج رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: قوانین جدید کشور چین در رابطه با ممنوعیت رمزارزها، با جدیت زیاد در حال اجرا هستند. این کشور با تخطی‌گران قانون به شدت برخورد می‌کند. در همین راستا، خبر اخراج یکی از مقاماتی استانی چین به دلیل نقض ممنوعیت استخراج رمزارزها خبرساز شد.

کمیته مرکزی حزب کمونیست چین (CCP)، پس از بررسی‌های خود یک مقام عالی استانی را به دلیل سو استفاده از قدرت برای دخالت غیرقانونی در فعالیت‌های استخراج رمزارز اخراج کرد. اخراج یکی از مقاماتی استانی چین به دلیل نقض ممنوعیت استخراج رمزارزها واکنش‌های زیادی در بر داشت.

کمیسیون مرکزی بازرسی انضباطی (CCDI) ادعا کرد که شیائو یی (Xiao Yi)، نایب رئیس سابق کنفرانس مشورتی سیاسی خلق چین، از استان جیانگشی (Jiangxi)، از اختیارات اداری تحت حمایت دولت خود، سو استفاده کرده است. این اصل سیاسی  در رابطه با مفهوم حفظ قاطعانه اقتدار حزب است و به CCP مربوط می‌شود.

«شیائو یی مفهوم توسعه جدید را نقض کرده است. او از قدرت خود برای معرفی و حمایت از شرکت‌ها برای فعالیت‌های استخراج رمزارزها استفاده کرده است. استخراج رمزارزها الزامات سیاست صنعتی ملی را برآورده نمی‌کنند، بنابراین او از قانون تخطی کرده است.»

اخراج شیائو، با مشارکت مستقیم او در معرفی و حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه استخراج ارز دیجیتال مرتبط است. علاوه بر این، دولت چین شیائو را به سو استفاده از قدرت متهم کرده است.

او از اختیاراتی که دولت به او داده است، برای صدور مجوز فعالیت‌های سودآور غیرقانونی از جمله جمع‌آوری سرمایه برای پروژه‌ها و ساخت‌وسازها، استفاده کرده است. همچنین دولت چین او را به دریافت رشوه متهم کرده است. طبق گزارش ارائه شده توسط CCDI:

شیائو یی انضباط سیاسی، انضباط سازمانی، انضباط درستکاری، انضباط کاری و انضباط زندگی حزب را زیر پا گذاشته است. این یک تخلف جدی شغلی محسوب می‌شود. همچنین شیائو مظنون به گرفتن رشوه و سو استفاده از قدرت است.

در نتیجه، شیائو یی از سمت خود به عنوان یک مقام دولتی چین اخراج شد. تمامی دارایی و درآمد غیرقانونی او در پی بررسی و پیگرد قانونی ضبط شد.

افزایش سرعت خروج بیت کوین از صرافی‌ها

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

صرافی هیوبی در راستای قوانین جدید چین به جبل الطارق مهاجرت کرد

در پی آخرین قانون ممنوعیت رمزارزها در چین، این کشور ماینرها و صرافی‌های رمزارز، را مجبور کرد تا فعالیت خود را به کشورهای دوستدار کریپتو منتقل کنند.

در پی اجرای این قانون، صرافی هیوبی، بزرگترین صرافی داخلی چین، مجوزهای جدیدی را در جبل الطارق کسب کرد. کمیسیون خدمات مالی جبل الطارق به صرافی چینی اجازه داد تا عملیات معاملاتی خود را با اسم شرکت Huobi Technology  وابسته به جبل الطارق آغاز کند.

ارزهای دیجیتال در سراسر جهان با رشد منظم و رو به جلو در حال حرکت هستند. […] کسب و کارها باید اهمیت همسویی فعالیت‌های خود را با روند رشد رمزارزها را تشخیص دهند.

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.