احتمال پذیرش دوج‌کوین در فست فود زنجیره‌ای MrBeast Bruger به عنوان یک روش پرداخت

احتمال پذیرش دوج کوین توسط MrBeast Burger
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ بهمن ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، حساب توییتر فست فود زنجیره‌ای MrBeast Bruger در یک توییت اعلام کرده است که اگر ایلان ماسک (Elon Musk) توییت منتشر شده توسط آن‌ها را بازنشر کند، آن‌ها پذیرش دوج‌کوین را آغاز خواهند کرد. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات دقیق احتمال پذیرش دوج کوین توسط MrBeast Burger مطلع شوید.

براساس گزارشات اخیر فست فود زنجیره‌ای مستربیست برگر اخیرا توییتی را منتشر کرده و بیان کرده است که اگر ایلان ماسک (Elon Musk) این توییت را بازنشر کند، احتمالا ما دوج‌کوین را به عنوان روشی برای پرداخت می‌پذیریم.

به نظر می‌رسد پس از اینکه ماسک مجموعه مک دونالد را به پذیرش دوج‌کوین دعوت کرد، برگر کینگ و مستربیست نیز به پذیرش این رمزارز علاقه نشان دادند.

احتمال پذیرش دوج کوین توسط MrBeast Burger

زمانی که ایلان ماسک به مک دونالد پیشنهاد داد که اگر دوج‌کوین را بپذیرد، یکی از غذاهای آن را در شبکه زنده می‌خورد، مک دونالد پذیرش دوج‌کوین را رد کرد. با این حال، توییت ایلان ماسک، توسط برگر کینگ حمایت شد.

بازنشر توییت توسط بنیانگذار دوج‌کوین

براساس گزارشات، بیلی مارکوس بنیانگذار دوج‌کوین، از سرمایه‌گذاران این رمزارز می‌خواهد که از مستربیست برگر حمایت کنند. او توییت مستربیست را به جای ایلان ماسک بازنشر داد و بیان کرد با اینکه کار او تاثیر زیادی ندارد، اما همچنان به بازنشر این توییت ادامه می‌دهد.

احتمال پذیرش دوج کوین توسط یک فست فود

او همچنین از سرمایه‌گذاران دوج‌کوین درخواست کرد تا نشان دهند DOGE Army بدون کمک ایلان ماسک به اندازه کافی قوی است.

پذیرش دوج کوین

بیلی مارکوس بیان کرد که Dogecoin برای دادن انعام به صورت آنلاین بسیار مناسب است و ربات انعام آنلاین برای دوج‌کوین را در حساب مستربیست برگر تگ کرد.

منبع خبر: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.