نهنگ‌ها در حال جمع آوری دوج‌کوین: آیا قیمت رشد خواهد کرد؟

نهنگ ها در حال جمع آوری دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات ارائه شده، دوج‌کوین، میم‌کوین محبوب بازار ارزهای دیجیتال دیروز رشد قابل توجهی را تجربه کرد و به بالاترین قیمت خود از ۲۳ فوریه تا به این زمان رسید. به گفته تحلیلگران بازار، نهنگ ها در حال جمع آوری دوج کوین هستند و همین امر منجر به رشد قیمت شده است.

نهنگ ها در حال جمع آوری دوج کوین

بر اساس گزارشات، دوج‌کوین دیروز با رشد چشمگیر خود توجهات سرمایه‌گذاران زیادی را جلب کرد. دیروز، ۲ آوریل این ارز دیجیتال به بالاترین قیمت خود از ۲۳ فوریه رسید. به گزارش شرکت Santiment سرمایه‌گذارانی که بیش از ۱۰ میلیون دوج دارند، از ابتدای سال ۱/۴۷ میلیارد توکن DOGE را جمع آوری کرده‌اند.

دوج‌کوین یکی از ارزهای دیجیتال محبوب بازار است، از زمان راه‌اندازی تاکنون محبوبیت زیادی پیدا کرده که همین مورد منجر به رشد قیمت روز افزون آن شده است. دوج‌کوین اکنون با ارزش بازار ۱۱/۴۶ میلیارد دلار به عنوان نهمین رمزارز برتر شناخته می‌شود.

طبق توییت منتشر شده توسط سرویس ردیابی رمزارز @DogeWhaleAlert، صرافی رابین‌هود دوج‌کوین‌هایی کاربران زیادی را به ارزش تقریبی 33,562,118,427 دلار نگهداری می‌کند.

نهنگ ها در حال جمع آوری دوج کوین

در تاریخ ۲ آوریل تقریبا در ساعت ۸:۲۷ صبح شرکت Santiment توییتی مبنی بر آغاز روند صعودی جدید دوج‌کوین را منتشر کرد. طبق این توییت رشد ۹ درصدی قیمت در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که DOGE در حال آغاز روند صعودی است.

نهنگ ها در حال جمع آوری دوج کوین

طبق داده‌های Santiment، کیف پول‌هایی که ۱۰ میلیون توکن Dogecoin دارند، از اول ژانویه تاکنون ۱/۴۷ میلیارد توکن به ارزش ۱۲۳/۱ میلیون دلار جمع‌آوری کرده‌اند.

بر اساس داده‌های TradingView، در ساعت ۱:۵۱ بامداد به وقت UTC دوم آوریل، قیمت دوج‌کوین در صرافی بایننس به ۰/۰۸۵۶ دلار رسید که بالاترین قیمت از ۲۳ فوریه بوده است.

خرید دوج کوین توسط نهنگ‌ها

در حال حاضر این میم‌کوین در محدوده قیمتی ۰/۰۸۲۶ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعته گذشته ۸/۱۲ درصد رشد داشته است.

منبع: cryptoglobe

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.