صرافی GateHub نسبت به آینده ریپل خوش‌بین است!

ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ دی ۱۳۹۹

اخیرا به دنبال اتهامات وارده به مدیران شرکت ریپل، بسیاری از صرافی‌ها رمزارز XRP را از لیست رمزارزهای قابل پشتیبانی خود حذف کردند. با این‌حال براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده پلتفرم GateHub، یک صرافی کریپتوکارنسی مستقر در انگلستان، تصمیم گرفته که ریپل را از لیست معاملات خود حذف نکند.

بر اساس گزارش منتشر شده این صرافی تا جایی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) آن‌ها را مجبور به حذف کردن ریپل نکند، به حمایت از آن ادامه خواهد داد:

GateHub همچنان ریپل را در لیست خود نگه خواهد داشت، مگر اینکه شکایت SEC بر علیه Ripple به ضرر این شرکت تمام شود و نتیجه دادگاه این شرکت را محکوم کند و ما از این سازمان اخطاری مبنی بر توقف حمایت از XRP دریافت کنیم.

شایان ذکر است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، در دوم دی ماه شکایتی را علیه شرکت Ripple تنظیم کرد. در این شکایت ادعا شده که شرکت ریپل به دلیل فروش غیرقانونی رمزارز XRP،  میلیارد دلار سرمایه به جیب زده است.

 

GateHub اظهار داشته که تصمیم نهایی خود برای حذف و یا حفظ XRP را بعد از مشخص شدن نتیجه این دعوی خواهد گرفت و درباره آینده این رمزارز نیز خوش‌بین است:

ما معتقدیم که رمزارز ریپل مشکل امنیتی ندارد و با توجه به استفاده مردم از آن در صرافی‌های سراسر جهان و استفاده برای پرداخت، می‌توانیم بگوییم که یک توکن کاربردی است. همچنین شخصا ندیده‌ایم که مدیران شرکت ریپل در بازار دست‌کاری نامناسبی ایجاد کرده باشند.

این شرکت در ادامه اظهار داشت که اگر مقامات آمریکا اثبات کنند که Ripple و مدیران آن کلاهبرداری کرده‌اند، باید اقدامات قانونی لازم راجع به آن صورت بگیرد؛ همچنین از طرفی تاکید داشته که این اتفاق به صورت بالقوه عواقب ناگواری برای سرمایه‌گذارانی که در این رمزارز سرمایه‌گذاری کرده‌اند و هیچ کار اشتباهی انجام نداده‌اند به همراه خواهد داشت. 

شایان ذکر است که تصمیم اخیر GateHub برای نگه داشتن XRP در پلتفرم خود یکی از چندین اتفاقی است که بعد از شکایت SEC علیه ریپل رخ داد. بعد از آن چندین صرافی بزرگ مانند Coinbase ،Binance.US و OKCoin ریپل را از لیست خود حذف کردند؛ در حالی‌که برخی شرکت‌ها مانند Uphold و GateHub تصمیم گرفته تا زمان مشخص شدن این شکایت‌نامه از ریپل حمایت کنند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.