لغو مجوز صرافی houbi در تایلند: چه آینده‌ای در انتظار صرافی هیوبی است؟

لغو مجوز صرافی houbi در تایلند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

صرافی ارز دیجیتال Houbi، یکی از صرافی‌های با امنیت بالا برای معامله رمز ارزهاست. Houbi Global یک صرافی ارز سنگاپوری است که به دنبال افزایش ظرفیت بلاک چین راه اندازی شد و به تریدرها اجازه می‌دهد که رمز ارزها و توکن‌های مختلف را معامله کنند. در سال 2013 که محبوبیت رمز ارزها در حال افزایش بود این صرافی بیشترین پیشرفت را داشت و قبل از سرکوب رمز ارزها در چین اکثر معاملات در این صرافی انجام می‌شد. بعد از این اتفاق، اینبار لغو مجوز صرافی houbi در تایلند خبرساز شده است.

صرافی هیوبی

کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) تایلند اعلام کرد که پیشنهاد لغو مجوز صرافی houbi در تایلند را به وزارت دارایی کشور می‌دهد. علاوه بر این SEC به صرافی Houbi دستور داده است تا تعلیق خدمات خود را به سرعت انجام دهد.

به دنبال لغو مجوز صرافی houbi در تایلند این صرافی سه ماه فرصت دارد تا دارایی‌های مشتریان را بازگرداند و یا سهام آن‌ها را بخرد. به گفته کمیسیون بورس این ممنوعیت‌ها برای رفع اشکالات این صرافی است و آن‌ها خواهان شکست Houbi نیستند.

۲۰۰ هزار اتریوم در آتش EIP-1559 سوزانده شدند

ادامه خبر

اشکالات سیستماتیک دلیل اصلی لغو مجوز Houbi

تحقیقات کمیسیون بورس تایلند اشکالات و تخلفات سیستماتیک این صرافی را در معامله‌های فوریه تا مارس 2021 شناسایی کردند. SEC دلیل لغو مجوز houbi در تایلند را ناکافی بودن معاملات، نگهداری دارایی مشتری‌ها، سیستم‌های فناوری اطلاعات و … عنوان کرد.

SEC در بیانیه‌ای اعلام کرد که درخواست Houbi برای تمدید مجوز در ازای مبادله‌های بیشتر را لغو کرده است. صرافی Houbi در پاسخ به این بیانیه  اظهار داشت که با یک سیستم کاری جدید مذاکره‌ای داشته و درخواست کرده است تا دوره اصلاح را تمدید کنند. به هر حال این صرافی نتوانسته است شواهد کافی ارائه دهد و این باعث شده است که درخواست تجدید نظر در تایلند رد شود. SEC با قانون بخش 35 و بند 2 قانون پادشاهی لغو مجوز صرافی houbi در تایلند را تایید کرده است.

منبع: coingape

جدیدترین اخبار دنیای ارز دیجیتال را در خبرستان بخوانید

خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.