ممنوع شدن ثبت نام کاربران چینی در صرافی هیوبی

ممنوع شدن ثبت نام کاربران چینی در صرافی هیوبی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ مهر ۱۴۰۰

بزرگترین صرافی چینی؛ هیوبی (Huobi) ثبت نام کاربران جدید چینی را متوقف کرد. کارشناسان این اتفاق را پاسخی برای ممنوعیت ارزهای دیجیتال در چین می‌بینند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات دقیق خبر ممنوع شدن ثبت نام کاربران چینی در صرافی هیوبی را بیان کنیم.

کالین وو (Colin Wu) روزنامه نگار چینی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، در توییتی نوشت:

هیوبی (Huobi)، بزرگترین صرافی و محل مبادلات رمزارز در چین، به دلیل افزایش فشارهای نظارتی این کشور، باز کردن حساب برای کاربران جدید در کشور چین را موقتا متوقف کرده است.

ممنوع شدن ثبت نام کاربران چینی در صرافی هیوبی

پاسخ صرافی هیوبی به خبر منتشر شده:

خبرگزاری BTC news، که اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد، در توییتی بیان کرد که کشور چین از لیست کشورهای صرافی هیوبی حذف شده است. البته تایوان و هنگ کنگ هنوز هم در این لیست باقی مانده‌اند.

ممنوع شدن ثبت نام کاربران چینی در صرافی هیوبی

کالین وو (Colin Wu)، در ادامه می‌گوید که از نظر او سیاست‌های سختگیرانه جدید در مورد ارزهای دیجیتال در کشور چین، احتمالا صرافی‌های رمزارز و سایر مشاغل مرتبط با ارزهای دیجیتال را مجبور به تغییر مکان به سنگاپور می‌کند.

همچنین با این فشارها خروج شرکت‌های استخراج بیت‌کوین هم از این کشور بسیار محتمل خواهد بود. کالین وو، ایالات متحده آمریکا را یکی از مکان‌هایی که احتمال نقل مکان شرکت‌های استخراج کننده ارزهای دیجیتال به آن وجود دارد، نامید.

وی می‌گوید:

دلیل نقل مکان به ایالات متحده آمریکا این است که ایالات متحده، سرمایه و برق زیادی برای استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال دارد. در مورد سنگاپور هم باید بیان کرد که مقامات این کشور خود از استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال هستند و این کشور فرهنگی مشابه فرهنگ چین دارد.

کالین وو، اظهار داشت که اکثریت موسسات ارزهای دیجیتال، به دلیل اقدامات سرکوب‌گرانه مقامات چین، مقر خود را از چین به سنگاپور منتقل خواهند کرد.

Cobo Wallet با ۴۰ میلیون دلار سرمایه به سنگاپور نقل مکان کرد:

Cobo wallet، یک کیف پول رمزنگاری شده مشهور است که بعد از جمع آوری ۴۰ میلیون دلار سرمایه، مقر خود را از پکن به سنگاپور انتقال داد. این شرکت تصمیم بر افتتاح یک سیستم غیر متمرکز با این ۴۰ میلیون دلار در سرور (DFaaS) دارد.

Cobo Wallet با ۴۰ میلیون دلار سرمایه به سنگاپور نقل مکان کرد.

منبع خبر: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.