بیت‌کوین در محدوده‌ی ۲۰ هزار دلار در حال نوسان است: این روند تا کی ادامه خواهد داشت؟

حرکت بیت کوین در محدوده ی ۲۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

با توجه به حرکت بیت کوین در محدوده ی ۲۰ هزار دلار طی هفته گذشته، می‌توان گفت که این رمزارز تمام تلاش خود را می‌کند تا ارزشش پایین تر از این محدوده نرود. ولی آیا این رمزارز بزرگ قادر خواهد بود خود را hc نوسانات اخیر بازار نجات دهد؟ برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

حرکت بیت کوین در محدوده ی ۲۰ هزار دلار

طی هفته گذشته و در بحبوحه‌ی نوسانات بازار رمزارز، بیت‌کوین تمام تلاش خود را کرد تا در محدوده‌ی ۲۰ هزار دلاری باقی بماند. این رمزارز بزرگ روز دوشنبه، ۴٫۸ درصد از ارزش خود را از دست داد و با قیمت ۱۹۶۱۸ دلار در بازار معامله شد. اما چندی پس از آن دوباره توانست به ۲۰۰۱۴ دلار برسد. با توجه به این داده‌ها می‌توان گفت بیت‌کوین فعلا در محدوده‌ی ۲۰ هزار دلار خواهند ماند.

 اتریوم هم از نوسانات بازار در امان نبود و ارزشش ۶٫۶ درصد کاهش یافت اما قیمت این رمزارز هنوز بالای ۱۰۰۰ دلار است. سولانا، کاردانو و دوج‌کوین نیز شاهد کاهش ارزش خود بودند.

طبق گزارشات گذشته، بیت‌کوین روز شنبه تقریباً ۱۵ درصد سقوط کرد اما فردای آن روز توانست به وضعیت قبل خود بازگردد. بیت‌کوین با افزایش ۱۶ درصدی در روز یکشنبه به بالای ۲۰۰۰۰ دلار رسیده بود.

الگوی نوسانات نشان می‌دهد که احساسات سرمایه‌گذاران همچنان بسیار شکننده است زیرا فدرال رزرو برای مبارزه با تورم با افزایش نرخ بهره تصمیم دارد نقدینگی را از بازارهای رمزارز خارج کند.

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران صرافی ارز دیجیتال BitMEX در توییتر گفت:

با توجه نوسانات بازار سرمایه‌گذاران می‌دانند چه کنند، پس انتظار فروش اجباری بیت‌کوین و اتر را داشته باشید. مشخص نیس که فشار فروش کاهش خواهد یافت یا نه؟ اما ممکن است افراد فرصت‌های بیشتری برای خرید این توکن‌ها داشته باشند. این افراد بدون توجه به آینده تصمیمی که می‌گیرند، عمل می‌کنند.

ارزش بیت‌کوین از ابتدای سال حدود ۵۷ درصد کاهش یافته است و این درحالی است که بسیاری از توکن‌های دیگر بازار نیز حتی بیشتر از بیت‌کوین ارزش خود را از دست داده‌اند.

منبع: bnnbloomberg

بیت کوین دوج کوین سولانا اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.