تیموتی اورسیچ: دوج‌کوین باید به عنوان ارز قانونی در ایالت کالیفرنیا پذیرفته شود

تبدیل شدن دوج کوین به پول قانونی در کالیفرنیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: کاندیدای مجلس سنای ایالات متحده قصد دارد که جامعه کاربران دوج‌کوین را به سمت خود جذب کند. این نامزد انتخاباتی برای جذب کاربران و حامیان بیشتر، پیشنهاد تبدیل شدن دوج کوین به پول قانونی در کالیفرنیا را مطرح کرده است. وی از ایلان ماسک و یلی مارکوس (یکی از بنیانگذاران Dogecoin) خواسته تا از این پیشنهاد حمایت کنند.

تبدیل شدن دوج کوین به پول قانونی در کالیفرنیا

تیموتی اورسیچ (Timothy Ursich) متخصص کایروپراکتیک و متخصص پزشکی ورزشی که برای انتخابات مجلس سنای ایالات متحده در ایالت کالیفرنیا نامزد می‌شود، در توییتی پیشنهاد کرده است که Dogecoin به عنوان ارز قانونی این ایالت انتخاب گردد.

Ursich از بیلی مارکوس (یکی از بنیانگذاران Dogecoin) و ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا می‌خواهد تا از پیشنهاد و کمپین وی حمایت کنند.

بدیهی است که دوج‌کوین شانس زیادی برای پذیرفته شدن به عنوان یک ارز قانونی در کالیفرنیا ندارد، اما این پیشنهاد احتمالا در تعداد آرا تیموتی اورسیچ تاثیر گذار خواهد بود.

جالب است بدانید که در ماه گذشته، فرمانی برای تنظیم و قانون گذاری صنعت ارزهای دیجیتال در ایالت کالیفرنیا امضا شد. کالیفرنیا یکی از ایالت‌های برتر از نظر استخراج بیت‌کوین است. این ایالت ۷/۵ درصد از نرخ هش کشور را در اختیار دارد.

منبع: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.