احتمال دارد بیت‌کوین در کالیفرنیا قانونی شود

احتمال قانونی شدن بیت کوین در کالیفرنیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ اسفند ۱۴۰۰

دنیس پورتر (Dennis Porter) کارشناس بیت‌کوین و کالدرون (Calderon) با همکاری یکدیگر پیش‌نویس لایحه‌ای را ارائه دادند که با توجه به آن احتمال قانونی شدن بیت کوین در کالیفرنیا وجود دارد. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

احتمال قانونی شدن بیت کوین در کالیفرنیا

دنیس پورتر (Dennis Porter) کارشناس بیت‌کوین و ایان کالدرون (Ian Calderon) مشاوره سیاسی، با همکاری یکدیگر پیش‌نویس لایحه‌ای را ارائه دادند که احتمالا می‌تواند بیت‌کوین را تبدیل به ارز قانونی در کالیفرنیا کند.

پس از اینکه آریزونا و جزیره تونگا بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفتند، سر تیتر بسیاری از اخبار شدند. این لایحه ارائه شده می‌تواند کالیفرنیا را تبدیل به سر تیتر اخبار کند.

در ۱۹ فوریه کالدرون در توییتی نوشت:

من و دنیس پورتر در حال آماده کردن یک لایحه هستیم که می‌تواند بیت‌کوین را در کالیفرنیا قانونی کند.

احتمال قانونی شدن بیت کوین در کالیفرنیا

یکی از کاربران توییتر بلافاصله پاسخ داد که این لایحه بیت‌کوین را تبدیل به ارز قانونی نمی‌کند، بلکه به مردم امکان می‌دهد تا با استفاده از رمزارزها مالیات بپردازند.

قانونی شدن بیت‌کوین در کالیفرنیا

نظر دیگری نیز توسط یکی از کاربران ارائه شد:

احتمال قانونی شدن بیت کوین در کالیفرنیا

دنیس پورتر پیوندی را به توییت اضافه کرد که به پست منتشر شده در Votervoice هدایت می‌شد. این پست به دنبال جلب حمایت و کمک‌های مالی است.

قانونی کردن بیت‌کوین به عنوان یک ارز، یکی از پرریسک‌ترین کارهایی است که یک کشور می‌تواند انجام دهد. این ریسک بزرگ را کشور السالوادور پذیرفت و توجه سرمایه‌گذاران بیت‌کوین را جلب کرد.

با وجود انتقادهای زیاد، همچنان این کشور از محبوبیت بالایی برخورددار است؛ اما کالیفرنیا قابل مقایسه با السالوادور نیست. با وجود داشتن برخی ویژگی‌های مشترک با السالوادور، اقتصاد کالیفرنیا ۱۲ برابر بیشتر از السالوادور است.

اگر کالیفرنیا بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی بپذیرد، احتمالا شروعی برای پذیرش بیت‌کوین در سراسر جهان خواهد شد.

منبع خبر: bitcoinnews

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.