قیمت توکن MARIO تنها در عرض ۴۸ ساعت، ۳۰۰ درصد رشد کرد!

رشد ۳۰۰ درصدی قیمت توکن MARIO
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: توکن MARIO با رشد ۳۰۰ درصدی در ۴۸ ساعت گذشته، توجه سرمایه‌گذاران بازار را به خود جلب کرد. جالب است بدانید که با وجود رشد ۳۰۰ درصدی قیمت توکن MARIO، حجم معاملات آن از ۱۰۰ هزار دلار بوده و به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران اعتماد کافی برای ورود به بازار این رمزارز را ندارند.

رشد ۳۰۰ درصدی قیمت توکن MARIO

توکن MARIO با رشد چشمگیر خود در ۴۸ ساعت گذشته، توجه سرمایه‌گذاران بازار را به خود جلب کرد. این توکن که در ۲ می در زنجیره هوشمند صرافی بایننس راه‌اندازی شده بود، تنها در طول ۴۸ ساعت گذشته، رشد ۳۰۰ درصدی به ثبت رساند.

در حال حاضر توکن MARIO با قیمت 0.000001 دلار در صرافی بایننس معامله می‌شود. این پروژه برای حل مشکلات حجم معاملات ناکافی ایجاد شد و هدف آن تسلط بر اکوسیستم متاورس با سیستم بومی MarioceoVerse است.

جالب است بدانید که با وجود این رشد چشمگیر، حجم معاملات توکن کمتر از ۱۰۰ هزار دلار بوده. به گفته تحلیلگران بازار، دلیل کم بودن حجم معاملات توکن می‌تواند ناشی از احتیاط بیش از اندازه سرمایه‌گذاران بازار باشد.

سرمایه گذاری در پروژه‌ای که حجم معاملات آن کمتر از ۱۰۰۰۰۰ دلار است، ریسک زیادی دارد. ممکن است خرید و فروش سریع بدون تغییر عمده در قیمت باعث ضرر و زیان دارندگان شود. چنین ارزهای رمزپایه‌ای به سرعت دستکاری می‌شوند؛ چرا که یک رمزارز با کمتر از ۱۰۰ هزار دلار حجم معاملات به راحتی دچار نوسانات قیمتی می‌شود.

از سوی دیگر نیز این پروژه تازه راه‌اندازی شده و مدتی طول خواهد کشید تا سرمایه‌گذاران وارد بازار آن شوند. همچنین افزایش قیمت MARIO باعث شده که این توکن در Coinmarketcap نیز محبوبیت بسیار زیادی کسب کند.

منبع: captainaltcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.