احتمال صعود بیت کوین به سطح ۳۵ هزار دلار: آیا این رمزارز رشد خواهد کرد؟

احتمال صعود بیت کوین به سطح ۳۵ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: با آغاز موج دوم بحران بانکی، فدرال رزرو مجبور به چاپ پول بیشتری خواهد شد که همین مورد در بلند مدت باعث رشد قیمت بیت‌کوین می‌شود. طبق گفته تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، اگر روند رکود اقتصادی ادامه یابد، احتمال صعود بیت کوین به سطح ۳۵ هزار دلار وجود دارد.

احتمال صعود بیت کوین به سطح ۳۵ هزار دلار

با آغاز موج دوم بحران‌های مربوط به بانک‌ها، احتمال دارد بیت‌کوین به سطح ۳۵ هزار دلار برسد. طبق گزارشات ارائه شده از وال استریت ژورنال، از ۲۹ آوریل شرکت بیمه فدرال سپرده (FDIC) بانک First Republic را تحت کنترل قرار خواهد داد.

شرکت بیمه فدرال سپرده (FDIC) یک شرکت دولتی در آمریکاست که سپرده‌های بانکی در بانک‌ها را کنترل می‌کند.

شایان ذکر است تنها بانکی که تحت کنترل این شرکت قرار می‌گیرد، بانک First Republic نیست؛ طبق گزارشات، ۴ تا ۵ بانک دیگر نیز با برداشت‌های میلیاردی مواجه هستند که همین مورد باعث می‌شود تحت نظارت شرکت بیمه فدرال سپرده قرار گیرند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، شرکت بیمه فدرال سپرده احتمالا از آخر این هفته نظارت بر بانک First Republic را آغاز کند. سهام بانک First Republic از روز دوشنبه در حال سقوط آزاد بوده؛ به طوری که با بیش از ۷۵ درصد افت ارزش، به ۳/۵۱ دلار رسیده است.

احتمال صعود بیت کوین به سطح ۳۵ هزار دلار

طبق گزارشات که ارائه شده، فدرال رزرو تا کنون بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار برای نجات بانک‌ها از سقوط، پول چاپ کرده. با وجود این بحران نیز در ماه مارس نرخ بهره را ۲۵ واحد افزایش داد و به ۴/۷۵ تا ۵ درصد رساند.

طبق گفته تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، موج دوم بحران بانکی، فدرال رزرو را مجبور به چاپ پول بیشتری می‌کند که همین مورد باعث رشد قیمت بیت‌کوین تا سطح ۳۵,۰۰۰ دلار خواهد شد.

بیت‌کوین در حال حاضر با قیمت ۲۹,۵۰۰ دلار معامله می‌شود. پایین‌ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته به ترتیب ۲۸,۹۲۹ دلار و ۲۹,۵۲۶ دلار است. حجم معاملات بیت‌کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ رصد کاهش را نشان می‌دهد.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.