بیش از 1 میلیارد دلار موقعیت معاملاتی لیکوئید شد!

لیکوئید شدن بیش از 1 میلیارد دلار موقعیت معاملاتی به دنبال سقوط بیت کوین و اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: بازار ارزهای دیجیتال امروز روند خوبی ندارد. با توجه به داده‌هایی که ارائه شده، رمزارزهای بزرگی همچون بیت‌کوین و اتریوم روند نزولی به خود گرفته و سقوط کرده‌اند. به دنبال این سقوط نیز بیش از 1 میلیارد دلار موقعیت معاملاتی در بازار لیکویید شد. لیکوئید شدن بیش از 1 میلیارد دلار موقعیت معاملاتی به دنبال سقوط بیت کوین و اتریوم، تنها در 24 ساعت گذشته صورت گرفته است.

لیکوئید شدن بیش از 1 میلیارد دلار موقعیت معاملاتی به دنبال سقوط بیت کوین و اتریوم

طبق گزارشاتی که ارائه شده، قیمت بیت‌کوین، اتریوم و سایر رمزارزهای برتر بازار افت محسوسی کرده و شوک بزرگی را به بازار وارد کرده است.

قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته به 26,29874 دلار سقوط کرده. قیمت اتریوم نیز در همین بازه زمانی، تا 10/5 درصد کاهش یافته. همین افت قیمت ناگهانی بیت‌کوین و اتریوم باعث شد که 1 میلیارد دلار موقعیت معاملاتی تنها در 24 ساعت لیکوئید شوند.

مقدار لیکویید شدن نقدینگی در بازار ارزهای دیجیتال، تنها در 24 ساعت گذشته 741,27 درصد افزایش یافته. همین افزایش نشان می‌دهد که نوسانات در بازار بسیار زیاد است و سرمایه‌گذاران زیادی رمزارزهای خود را به فروش می‌رسانند.

داده‌های ارائه شده توسط Coinglass، نشان می‌دهند که در 24 ساعت گذشته در مجموع 167,465 معامله‌گر دارایی‌های خود را به فروش رسانده‌اند. افزایش شدید میزان لیکویید شدن دارایی‌ها در بازار نشان می‌دهد که بسیاری از معامله‌گران انتظار رکود را دارند.

شایان ذکر است افت قیمت اتریوم و بیت‌کوین زمانی رخ داد که اخباری مبنی بر ورشکستگی نیروگاه املاک و مستغلات چینی اورگراند مطرح شد.

قیمت فعلی بیت کوین 61/63 درصد و قیمت اتریوم نیز 66/55 درصد نسبت به بالاترین رکوردهای ثبت شده خود (ATH) کاهش یافته است.

منبع: cryptoslate

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.