قیمت بیت‌کوین سقوط خواهد کرد؟ بررسی روند BTC در روزهای آتی

احتمال سقوط قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ آبان ۱۴۰۱

قیمت بیت‌کوین قبل از شروع اصلاحات به بالاترین قیمت ماهانه خود یعنی ۲۱,۴۶۹ دلار رسید. با این حال احتمال سقوط قیمت بیت کوین به سبب اصلاحات جدید بازار بسیار زیاد بوده و ممکن است قیمت آن تا زیر سطح ۲۰,۶۰۰ دلار نیز سقوط کند. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه بشید.

قیمت بیت‌کوین در چند روز گذشته به خوبی بالا رفته و از سطح مقاومت ۲۱ هزار دلاری خود نیز عبور کرده است. به طوری که این ارز دیجیتال بزرگ به سطح ۲۱,۴۶۹ دلار رسید و با این قیمت در بازار معامله شد. با این حال، به سبب تحلیل‌های انجام شده، احتمال آغاز اصلاحات جدید بازار وجود دارد و ممکن است که قیمت بیت کوین دوباره سقوط کند.

باید خاطر نشان کرد که گاوها امروز در منطقه ۲۰,۹۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته بیت‌کوین شدیدا فعال بودند و این قضیه باعث شد قیمت این رمزارز طی ۲۴ ساعت اخیر افزایش نسبی داشته باشد.

در حال حاضر سطح مقاومت فوری بیت‌کوین ۲۱,۰۵۰ دلار بوده و اولین مقاومت اصلی این رمزارز نیز در نزدیکی سطح ۲۱,۱۵۰ دلار است. طبق تحلیل‌ها به احتمال زیاد یک روند نزولی کلیدی پس از رسیدن قیمت بیت‌کوین به سطح مقاومتی ۲۱,۱۵۰ دلار شکل گیرد.

بیت کوین بیشتر سقوط خواهد کرد؟

اگر بیت کوین نتواند سطح مقاومت ۲۱,۱۵۰ دلاری را حفظ کند، ممکن است روند نزولی خود را از سر بگیرد. سطح حمایتی بعدی BTC پس از سقوط قیمت در نزدیکی منطقه ۲۰,۶۰۰ دلار خواهد بود.

اگر ارزش این رمزارز بیشتر کاهش یابد و به زیر سطح حمایت ۲۰,۶۰۰ دلاری سقوط کند، ممکن است که روند کاهشی قیمت این رمزارز نیز شدت بیشتری بگیرد. در این حالت، احتمال سقوط قیمت تا زیر سطح ۲۰,۲۰۰ دلار نیز وجود دارد.

منبع: newsbtc

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.