۱۵ هزار بیت‌کوین توسط یک کیف پول خفته منتقل شده است: بازار چه واکنشی نشان خواهد داد؟

انتقال ۲۵۰ میلیون دلار بیت کوین توسط یک کیف پول خفته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ دی ۱۴۰۱

بیتستان: اخیرا 15 هزار بیت‌کوین به ارزش 250 میلیون دلار توسط کیف پولی که به 4 سال غیر فعال بود، به کیف پولی ناشناس منتقل شده است. در این شرایط که بیت‌کوین در وضعیت نابسامان و نامساعدی قرار دارد، خبر انتقال ۲۵۰ میلیون دلار بیت کوین توسط یک کیف پول خفته می‌تواند جانی تازه به بازار این رمزارز ببخشد.

انتقال ۲۵۰ میلیون دلار بیت کوین توسط یک کیف پول خفته

کیف پول قدیمی بیت‌کوین که برای ۴ سال غیر فعال بود، به طور ناگهانی ۲۵۰ میلیون دلار بیت‌کوین را به آدرسی ناشناخته منتقل کرد. طبق گزارشات آدرسی که این مقدار بیت‌کوین به آن منتقل شده، در حال حاضر نیم میلیارد دلار توکن بیت‌کوین دارد.

این کیف پول قدیمی در زمانی که بیت‌کوین در بالاترین سطح قرار داشت، بیش از یک میلیارد دلار بیت‌کوین در خود انباشت کرده بود. البته با بدتر شدن شرایط بازار و اصلاحات و اتفاقاتی ناگواری مانند فاجعه‌ی FTX، ارزش دارایی‌های این کیف پول به مرور زمان به ۲۵۰ میلیون دلار سقوط کرد.

انتقال ۲۵۰ میلیون دلار بیت کوین توسط یک کیف پول خفته

در ابتدای سال ۲۰۱۹ این نهنگ نزدیک به ۱۵ هزار بیت‌کوین خریداری کرده بود که البته تمام آن اخیرا به کیف پول ناشناس دیگری منتقل شده. متأسفانه، هیچ داده‌ای در مورد این نهنگ وجود ندارد و کاملا ناشناس است.

با این حال، با بررسی رفتار صاحب این کیف پول می‌توان گفت که این کیف پول یا متعلق به یک سرمایه‌گذار بزرگ است که بیت‌کوین را در کیف پول‌های مختلف نگهداری و انباشته می‌کند یا متعلق به یک پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین است که به نقدینگی اضطراری نیاز دارد.

کیف پولی که این ۱۵ هزار بیت‌کوین (معادل ۲۵۰ میلیون دلار) را دریافت کرده، اکنون ۴۳۰ میلیون دلار BTC دارد و به نظر نمی رسد به هیچ صرافی ارز دیجیتال یا نهادی که از این وجوه برای نقدینگی استفاده کند، وابسته باشد.

قبلاً، چند کیف پول دیگر که سال‌ها غیرفعال بودند نیز به طور ناگهانی شروع به جابجایی وجوه خود کرده‌اند. دلایل اصلی این امر نیز می‌تواند وضعیت بد فعلی بازار باشد. با افزایش نوسانات بعضی نهنگ‌ها ممکن است مایل باشند از سرمایه خود محافظت کرده و موقتاً از بازار خارج شوند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.