بیت‌کوین به زودی یک رشد چشمگیر خواهد داشت!

پیش بینی یک تحلیلگر ناشناس در مورد رشد شدید بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

بیتستان: یکی از تحلیلگران باتجربه اوراق قرضه دولتی چین با بررسی شاخص دلار آمریکا و قیمت بیت‌کوین (BTC)، الگوی همبستگی جالبی پیدا کرده است. این تحلیلگر ناشناس مدعی شده که ارزش بیت‌کوین شدیدا جهش پیدا خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر به بررسی پیش بینی تحلیلگر ناشناس در مورد رشد شدید بیت کوین خواهیم پرداخت.

پیش بینی یک تحلیلگر ناشناس در مورد رشد شدید بیت کوین

تحلیلگر باتجربه اوراق قرضه دولتی چین، با دنبال کردن شاخص دلار آمریکا و قیمت بیت‌کوین (BTC)، الگوی همبستگی جالبی را بین این دو دارایی پیدا کرده است.

اصول همبستگی قیمت بیت‌کوین (BTC) با شاخص های کلیدی اقتصاد کلان هنوز به طور کامل مورد مطالعه قرار نگرفته، اما الگوهای آشکاری در این بین به چشم می‌خورد. یکی از این الگوهای آشکار به تازگی یک سیگنال صعودی فوق‌العاده نادر را به نمایش گذاشته است.

بر اساس تجزیه تحلیل‌های این تحلیلگر که در توییتر با نام کاربری TechDev_52@ فعال است و ۴۰۰ هزار دنبال کننده دارد، بیت‌کوین (BTC) در آستانه یک جهش بزرگ قرار گرفته.

پیش بینی یک تحلیلگر ناشناس در مورد رشد شدید بیت کوین

این محقق ناشناس برای مدت طولانی، نسبت بین نرخ اوراق قرضه ده ساله دولت چین (CN10Y) و شاخص دلار آمریکا (DXY) را دنبال کرده و مدعی شده که این اندیکاتور به تازگی از خط میانگین متحرک ۱ ساله خود عبور کرده است.

وی همچنین اشاره داشته که شاخص میانگین متحرک همگرایی/واگرایی (MACD یا MAC-D)، مثبت شده و به منطقه سبز باز می‌گردد، که به طور کلی با روند صعودی همراه است.

در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۷ و ۲۰۲۰، بیت‌کوین جهش‌های قیمتی بزرگی تجربه کرده است. چشمگیرترین جهش تاریخی این رمزارز در سال ۲۰۱۰ ثبت شد. در سال ۲۰۱۰ قیمت بیت‌کوین در چند ماه ۴۷۰ برابر شده بود.

از آنجایی که بیت‌کوین (BTC) برای دومین بار در تلاش است تا به ۲۴ هزار دلار برسد، شاخص ترس و طمع Alternative.me برای پنج روز متوالی در منطقه “طمع” قرار دارد.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.