خرید ۲۰ هزار بیت کوین توسط نهنگ‌ها در دو روز اخیر: احتمال افزایش قیمت وجود دارد؟

ذخیره ۲۰ هزار بیت کوین توسط نهنگ ها در دو روز اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، شاهد کاهش قیمت معاملاتی خود از مرز ۳۰ هزار دلار بود. با این وجود حرکت صعودی پس از مدت‌ها شکسته شده و نهنگ‌ها شروع به ذخیره این رمزارز کردند. بدون شک ذخیره ۲۰ هزار بیت کوین توسط نهنگ ها در دو روز اخیر می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی قیمت این رمزارز بگذارد؛ اما آیا این ذخایر منجر به افزایش قیمت بیشتر بیت‌کوین خواهد شد؟

ذخیره ۲۰ هزار بیت کوین توسط نهنگ ها در دو روز اخیر

بیت‌کوین رمزارز محبوب بازار ارزهای دیجیتال، مدت زیادی بود که روند نزولی داشت و با کاهش حجم معاملات روبرو بود، اما امروز این رمزارز با رشد اندک خود دوباره جانی تازه به بازار ارزهای دیجیتال بخشید.

طبق داده‌های منتشر شده توسط شرکت Santiment، نهنگ‌های بیت‌کوین در دو روز اخیر بیش از ۲۰ هزار بیت کوین را خریداری کرده‌اند. این مقدار بیت‌کوین، ارزشی نزدیک به ۵۸۵ میلیون دلار دارد. در ضمن باید توجه داشته باشید که این خرید منجر به رشد 3 درصدی قیمت بیت‌کوین شده است.

بر اساس این گزارش، نهنگ‌هایی که ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ بیت‌کوین در کیف پول خود دارند، اقدام به خرید این میزان BTC کرده‌اند. جالب است بدانید که با این خرید قیمت بیت‌کوین نیز افزایش یافت و از مرز ۳۰/۵ هزار دلار عبور کرد.

با وجود اینکه نهنگ‌های زیادی اقدام به خرید BTC می‌کنند، اما فروش همچنان ادامه دارد و افزایش قیمت این رمزارز را متوقف کرده است. درحال حاضر این رمزارز در محدوده قیمتی ۲۹ هزار دلار معامله می‌شود.

منبع: thenewscrypto

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.