در جریان اصلاح جهانی بازار، اتریوم به زیر خط روند ۵۰ روزه سقوط کرد

سقوط اتریوم به زیر خط روند ۵۰ روزه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آبان ۱۴۰۰

بازار جهانی ارزهای دیجیتال اخیرا شاهد یک اصلاح بود که در پی آن، دومین ارز دیجیتال برتر جهان به زیر خط روند ۵۰ روزه سقوط کرد. با بیتستان همراه باشید تا سقوط اتریوم به زیر خط روند ۵۰ روزه را بیشتر بررسی کنیم.

پس از اصلاح بازار جهانی ارزهای دیجیتال، اتریوم به زیر خط روندی که از پایان اکتبر شکل گرفته بود، سقوط کرد. این در حالی بود که جریان‌های ورودی سازمانی در هفته گذشته افزایش داشتند و دارایی‌های تحت مدیریت، رکورد جدید ۲۱ میلیارد دلاری را ثبت کردند.

روند اتریوم که در اکتبر آغاز شد، ۴۶ روز به طول انجامید و پس از فروش جهانی ارزهای دیجیتال که به کاهش ۴/۳ درصدی بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته موجب شد، پایان یافت.

سقوط اتریوم به زیر خط روند ۵۰ روزه

این خط روند از ۲۳ اکتبر به بعد شکل گرفت و چندین بار در طول این مدت، آزمایش شد. آخرین آزمایش در ۱۰ نوامبر درست پس از رسیدن اتریوم به ATH جدید انجام گرفته بود.

اتریوم بلافاصله پس از بزرگ‌ترین ارز دیجیتال، تقریباً ۶ درصد از ارزش خود را از دست داد و به قیمتی که در ابتدای نوامبر داشت (حدود ۴/۳۰۰ دلار) رسید. ATH قبلی اتریوم در ۱۹ نوامبر انجام شد و به ۴/۸۶۷ دلار رسید.

 ۴۰۰ میلیون دلار اتریوم توسط اوپن‌ سی سوزانده شد

برای مشاهده جزئیات بیشتر، کلیک کنید

جریان‌های نهادی در هفته گذشته:

اتریوم به زیر خط روند ۵۰ روزه سقوط کرد

در حالی که هفته گذشته موفق‌ترین هفته برای بازار ارزهای دیجیتال نبود، موسسات همچنان با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری نشان دادند که به هر دو بازار بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها علاقه‌مند هستند. سهم اتریوم در هفته قبل؛ ۱۷/۳ میلیون دلار بود.

حجم کل دارایی‌های اتریوم تحت مدیریت در مجموع از ۲۱ میلیارد دلار فراتر رفته که یک رکورد برای دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار محسوب می‌شود.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم با قیمت ۴/۳۱۳ دلار با عملکردی منفی به میزان ۵/۵ درصد معامله می‌شود.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.